Tilannekatsaus - hoitajat hox!
Sivu 1 / 1
Tilannekatsaus - hoitajat hox!
Missäs siirapissa täällä taas eletään? :--(
Eletään jo helmikuuta, joten päätin pistää jälleen ahdistelutopicin pystyyn.
Moni joulukuun hoitajahauissa valituista hoitajista ei valituksi tulemisensa jälkeen ole hoitanut kertaakaan, joten kysymys kuuluu jälleen: aiotko jatkaa hoitajana?
Tallin tilanteesta lyhyesti: Stella sai varsulin joka jäänee ainakin hetkeksi talliin, myöhemmin keväällä hevoskatrasta mahdollisesti päivitetään (osa poneista alkaa olla pian eläkeiässä). Hiihtolomalla on tulossa yhteistyötapahtuma-viikonloppuleiri Ruolammen kanssa - lisää siitä infotaan myöhemmin, kun saadaan ajatukset selkiytettyä ja ohjelma muodostettua.
Myös muita fiiliksiä, tapahtuma- ja toimintaehdotuksia, risuja ja ruusuja saa vapaasti jakaa tässä topicissa!
Vs: Tilannekatsaus - hoitajat hox!
Kävin täällä viimeks kesäkuussa ja nyt on helmikuu. 7 kuukautta. Mitä tapahtuu.
No mutta kuitenki mä voin pysyä ainakin toistaiseksi paikalla, Lokalle saa ottaa kyllä apuhoitajan ja jos en onnistu kesään mennessä ryhdistäytymää tän suhteen nii mut voi nakata ulos listoilta. Tai jotain.
No mutta kuitenki mä voin pysyä ainakin toistaiseksi paikalla, Lokalle saa ottaa kyllä apuhoitajan ja jos en onnistu kesään mennessä ryhdistäytymää tän suhteen nii mut voi nakata ulos listoilta. Tai jotain.
Emma- Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 25
Jatkan toki Raffen kans! Innostusta on, aikaa ei oo niinkään ollut. Lähes valmis tarina on roikkunut tuolla jo muutaman viikon, ehkä saan sen foorumille lähiaikoina..
Muuten ei oo mitään erityistä sanottavaa. Eipä ainakaan mitään mistä nipottaa, toimintaa on ollu kivasti:) Hitsi ku pelottavia noi apinat D:
Muuten ei oo mitään erityistä sanottavaa. Eipä ainakaan mitään mistä nipottaa, toimintaa on ollu kivasti:) Hitsi ku pelottavia noi apinat D:
Sanni- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 29
yhy mä oon ollu iha hiton epäaktiivinen mut jatkelen ehottomasti dinan kans :--) toimintaa on tosiaan ollu iha kivasti ja voisin maksella mun rästeiki poies
Inga-Stina- Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 23
En tiedä koskeeko tämä yksäreitäkin mutta heihoi ei meitä saa potkia pois :--------D (Rimmaspa hyvin).
Shelyesiin ehdottomasti PKK-näyttelyt!
Shelyesiin ehdottomasti PKK-näyttelyt!
Similar topics
» Tilannekatsaus 2017
» Tilannekatsaus syksy -20
» Tilannekatsaus 2021
» Tilannekatsaus 2022
» Täällä taas ! (tilannekatsaus)
» Tilannekatsaus syksy -20
» Tilannekatsaus 2021
» Tilannekatsaus 2022
» Täällä taas ! (tilannekatsaus)