Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

7.11.2020 (HBA # 5) Lauantain yleisvakkari

Siirry alas

7.11.2020 (HBA # 5) Lauantain yleisvakkari Empty 7.11.2020 (HBA # 5) Lauantain yleisvakkari

Viesti kirjoittaja Jassu Ti 19 Tammi 2021, 22:13

>heB-A Lauantain yleisvakkari # 5
7.11.2020 - koulutunti, avotaivutus

Maneesissa

Muistakaa merkitä omaan rästilistaanne osasuoritus näille merkeille:


Osallistujat
Aurora - Ronja
Nita - Dante
Sonia - Raffe
Ella-Amalie - Figaro

Maksutilanne ja tuntiarkistot Docsissa


Tunnin kuvaus
Tunnilla keskityttiin avotaivutuksen avulla hiomaan ratsastukseen rentoutta ja joustavuutta ajatellen edessä siintäviä NVRK:n ratsastuskoulumestaruuksia, joihin kaikki tunnin osallistujat olivat tähtäämässä. Myös hevosvalinnat katsottiin tulevan kisahevosen mukaisiksi tästä syystä.

Alkukäyntien ja -ravien jälkeen aloitettiin voltin kautta avotaivutustehtävä, tehtävä toteutettiin keskihalkaisijalla; voltin jälkeen oli tarkoitus ratsastaa keskihalkaisijaa avotaivutuksessa lyhyelle sivulle saakka. Suuntaa vaihdettiin joka toisella kierroksella tai mahtumisen mukaan.

Sen jälkeen työstettiin avotaivutusta viisikaarisella kiemurauralla, jonka jokaisen kiemuran jälkeisellä ”suoralla osuudella” oli tarkoitus mennä muutama askel avotaivutusta, josta sitten tehdä sujuva suunnanvaihto ja ottaa asetus sekä taivutus toiseen suuntaan. Molemmat tehtävät tultiin ravissa ja laukassa.


Maksuvaihtoehdot
a) Tarina
b) Piirros
c) Runo (vähintään 4 säettä)
d) Pikamaksu:
7.11. / 1: Millä mielin olet lähdössä NVRK:n kouluratsastusosuuteen? Mitä odotuksia sinulla on kilpailuilta?
7.11. / 2: Mikä tämän päivän tunnilla meni mielestäsi hyvin, entä missä taas tarvitsette vielä treeniä kilpailusuoritusta ajatellen?


Maksut tähän topiciin, kiitos! I love you
Ja pahoittelut törkeän myöhään saapuneesta kehyksestä (alan jo miettii tarviiks mun ees kirjottaa tätä ku nää on aina myöhässä)
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

7.11.2020 (HBA # 5) Lauantain yleisvakkari Empty Vs: 7.11.2020 (HBA # 5) Lauantain yleisvakkari

Viesti kirjoittaja Sonia Pe 19 Maalis 2021, 14:30

Pikamaksu:
1: Mun fiilikset on aika hyvät. Raffe on mulle jo tuttu ja turvallinen ratsu ja mun mielestä meidän yhteispeli sujuu aika hyvin! Tietenkin aina löytyy hiottavaa ja perfektionistina mulle kelpaa paras, suoritukset vedetään 110% panoksella. Kisoihin lähdetään tietenkin voittamaan, vai mitä? No ei, vitsi, mutta totta kai sillä asenteella mennään että me tehdään parhaamme ja pyritään pääsemään sijoille saakka. Näistäkin kisoista saadaan arvokasta kokemusta tulevaisuutta ajatellen.
2: Yleismeno oli hyvä, taivutukset menivät ihan ok. Ehkä vasemmalle se meni vähän paremmin, mutta loppua kohti se alkoi sujumaan oikeallekin ihan nätisti. Vika on tietysti ohjastajassa eikä ratsussa, heh. Istuntaan kai ei koskaan voi kiinnittää liikaa huomiota, kun jouduit Jassu siitä pariin otteeseen muistuttamaan, kun huomio kiinnittyi liiaksi muihin juttuihin.

Kiitos tunnista (myöhässä)! I love you
Sonia
Sonia

Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 26
Paikkakunta : Kabelvåg
Join date : 22.06.2020
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa