Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysely ratsastustunneista

Siirry alas

Vastausvaihtoehdot suljettuihin kysymyksiin

2.: Vaihtoehtoiset maksutavat "perinteisten tapojen" lisäksi madaltaisivat kynnystä osallistua tunneille
 
2.: Vaihtoehtoiset maksutavat "perinteisten tapojen" lisäksi eivät mielestäni juurikaan vaikuttaisi osallistumiskynnykseen
 
3.: Irtotunnit palvelevat minua harrastajana paremmin kuin vakiotunnit
 
3.: Vakiotunnit palvelevat minua harrastajana paremmin kuin irtotunnit
 
3.: Irtotunnit ja vakiotunnit ovat minulle harrastajana samanarvoisia
 
4.: Toivon koulutunteja
 
4.: Toivon estetunteja
 
4.: Toivon maastoestetunteja
 
4.: Toivon maastakäsittelyä
 
4.: Toivon western-tunteja
 
4.: Toivon vikellystä
 
4.: Toivon jotain muuta (mitä?)
 
5.: Kerhotoiminta saattaisi inspiroida minua (leirit, kurssit, tapahtumat)
 
 
 
Näytä tulokset

Kysely ratsastustunneista Empty Kysely ratsastustunneista

Viesti kirjoittaja Sonia Ma 12 Syys 2022, 23:33

Koska tuntitoiminta on ollut viime aikoina (lievästi sanottuna) kuollutta, ajattelin pistää tällaista kyselyä pystyyn, mitkä/minkälaiset tunnit mahdollisesti inspiroisivat jengiä. 😄

Koska monilla on elämässä myös paljon muuta ohjelmaa kuin virtuaaliheppailu, on ihan ymmärrettävää että ns. perinteiset tarina- tai kuvamaksut eivät inspiroi välttämättä osallistumaan tunneille. Kuitenkin itse koen, että tuntitoiminta antaa kivaa yhteisöllisyyttä ja tarinallista lisäarvoa virtuaaliheppailuun. Kyselisin siis seuraavia asioita:

1. Minkälainen tuntitoiminta inspiroisi sinua kirjoittajana?
2. Koetko, että kynnys osallistua tuntitoimintaan olisi matalampi, jos tarjolla olisi vaihtoehtoisia maksutapoja ns. "perinteisten" tapojen lisäksi?
3. Koetko ns. irtotunnit konseptina mahdollisia vakiotunteja paremmiksi palvelemaan sinua harrastajana?
4. Millaisia tunteja toivoisit? Koulu-, este-, maastoestetunteja? Maastakäsittelyä? Westerniä? Vikellystä? Vain mielikuvitus on rajana!

Nyt, kun Shelyesiin on myös rantautunut niin sanottu "uusi sukupolvi", voisiko jonkinlainen kerhotoiminta inspiroida? 😄 Leirit, kurssit, tapahtumat?

Maksuvaihtoehdoiksi tunneille olen itse miettinyt esimerkiksi ristikoita, arvoituksia, jotain teematekstejä (esimerkki: tunti alkaa, mutta päähäsi on juuttunut korvamato, joka ei lähde pois päästäsi. Liittyykö biisi kuluvaan tuntiin, vai onko se peruja jostain, mitä hahmosi on kokenut aiemmin? Linkitä biisi ja kerro, miten se liittyy hahmoosi ja vaikuttaa hahmosi tunnin kulkuun.)

Myös muita ehdotuksia saa heitellä! 🤍
Sonia
Sonia

Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 26
Paikkakunta : Kabelvåg
Join date : 22.06.2020
Karma : 0

Jassu, Catu, Nita and Heini tykkäävät tästä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely ratsastustunneista Empty Vs: Kysely ratsastustunneista

Viesti kirjoittaja Jassu Ma 26 Syys 2022, 12:50

Kiitos @Sonia aktiivisuudesta tuntitoiminnan lisäämisen eteen! I love you

Lisäsin aloitusviestiin rasti ruutuun -tyyppisen kyselyn jos viestillä vastaaminen tuntuu liian rankalta Very Happy
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Sonia and Matias B. tykkäävät tästä

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa