Uusi ikääntyminen
Sivu 1 / 1
Uusi ikääntyminen
Koska Jassu tekee koulutehtävikseen pelkkiä virtuaaliheppailujuttuja:
Shelyn tuntsarit saivat tänään oman ikääntymisen!
Shelyn tuntsarit saivat tänään oman ikääntymisen!
Tähän mennessä käytössä on ollut satunnainen ikääntyminen, mutta nyt iät eivät enää junnaa vuosikausia paikoillaan vaan hepat ikääntyvät aikuisena aina yhdellä vuodella kahdeksan kuukauden välein.
Varsat ikääntyvät:
...0-vuotiaasta 1-vuotiaaksi kolmessa kuukaudessa,
...1-vuotiaasta 2-vuotiaaksi seuraavassa kolmessa kuukaudessa,
...2-vuotiaasta 3-vuotiaaksi seuraavassa neljässä kuukaudessa, ja
...3-vuotiaasta 4-vuotiaaksi seuraavassa kuudessa kuukaudessa.
Hevonen saavuttaa siis 4:n vuoden iän IRL 16 kk:ssa (= 1 v 4 kk:ssa).
Tästä eteenpäin hevonen ikääntyy kahdeksan kuukauden välein, eli hevonen täyttää 5 vuotta kun IRL-ikä on 2 v jne.
Lisää voitte katsoa ikääntymissivulla olevasta taulukosta
Yksärinomistajat
Jos haluatte ottaa SHS-ikääntymisen käyttöön hepallenne, huikatkaa! Kertokaa samalla, minkä ikäinen hevosenne nyt on, niin kehittelen taustalle jonkin siihen täsmäävän laskennallisen vuosiluvun, josta ikääntyminen alkaa rullaamaan.
Mulla on laskuri myös reaali-ikääntymiselle, mikäli joku haluaa sellaisen omalle hevoselleen.
Myös satunnaisia ikääntymisiä saa pyytää päivittämään joko yv tai vaikka tähän topiciin, tai minne vaan. Pääasia, että huolehditte itse, milloin hevosenne kuuluu ikääntyä ja tiedotatte siitä mulle, jos teillä on satunnainen ikääntyminen käytössä.
Kommentteja, kehitysideoita, palautetta, taivastelua,... kaikkea otetaan vastaan tähän topiciin!
Lilja tykkää tästä
Vs: Uusi ikääntyminen
Hei mulla on mennyt tämä ihan ohi! Mutta Figarolle voi mun puolesta laittaa tuon SHS-ikääntymisen. Muilla hevosilla mulla on ollut satunnainen ikääntyminen, mutten kuitenkaan muistaisi ilmoittaa, kun Figaro ikääntyy, joten helpompi näin Tällä hetkellä se on siis 8 vuotta.
Ella-Amalie- Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 22
Jassu tykkää tästä
Similar topics
» Uusi toiminta-sivu
» Uusi piirrostalli Niittykuja
» Uusi virtuaalitalli avattu!
» # Tallikirja 2017 -->
» Uusi tuntihevonen Tegur
» Uusi piirrostalli Niittykuja
» Uusi virtuaalitalli avattu!
» # Tallikirja 2017 -->