Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

15.8.2020 Miriamin kouluvalmennus

Siirry alas

15.8.2020 Miriamin kouluvalmennus Empty 15.8.2020 Miriamin kouluvalmennus

Viesti kirjoittaja Miriam Ma 17 Elo 2020, 14:18

Miriamin kouluvalmennukset: elokuun valmennuspäivä
15.8.2020, lauantai, maneesissa klo 15.15-16.00

Osallistuja
Katya Solovjeva - Ryövärin Suomijätkä
väri = valmennus kuitattu

Haaste valmennusta varten
a) tarinamaksuvaihtoehto
Kirjoita lyhyt kuvaus valmennuksesta hevosesi näkökulmasta.
b) piirrosmaksuvaihtoehto
Piirrä valmennuksesta piirros, jossa ratsukko on kuvattuna yläviistosta tai suoraan yläpuolelta niin, että kuvitteellinen kamera on sijainnut maneesin seinässä tai katossa.
Miriam
Miriam

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 53
Paikkakunta : Tromssa
Join date : 24.07.2020
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

15.8.2020 Miriamin kouluvalmennus Empty Vs: 15.8.2020 Miriamin kouluvalmennus

Viesti kirjoittaja Katya To 17 Elo 2023, 01:27

Tämä naaama olikin uusi näky maneesinlaidalla huutelemassa. Mietin pääni puhki, mikä hänen ajamansa asia oli. Asia selvisi minulle kuitenkin jo heti kun olin hieman saanut lämpöä lihaksiini ja Katya selässäni alkoi tekemään pidätteitä saadakseen minut ravista käyntiin ja takaisin raviin. Minusta olisi ollut niin paljon kivempi vain jatkaa ravaamista ilman sen suurempaa ajatusta tekemisen tukena, joten päätin kokeilla, jos pään viskominen helpottaisi minua pakenemaan noilta käskeviltä pidätteiltä. Ratsastajani tahtoon taipuminen oli kuitenkin loppupeleissä ainoa vaihtoehtoni, ellen olisi halunnut järjestää kunnon kohtausta maneesissa, enkä mitenkään olisi voinut nolata Katyaa sillä tavalla - halusin sentään porkkanoita vielä tänään.

Laukka - ravi siirtymiset olivat paljon mukavampia. Katykin tuntui rentoutuvan selässäni, joka teki olostani hitusen miellyttävämpää. Lopputuntia kohden me molemmat jopa nautimme tekemisestä ja minä sain nauttia ihastelevista katseista maneesin laidalla - joskin tuon bruneten jätkän, jota Chirstianiksi kutsutaan ja joka jakaa minulle aamuisin heinää, ihastuksen kohde taisi olla minun sää'ästä hieman ylempänä.

// Oliks näihin tuo valmennusmerkki jossain tuolla tietokannan suorituslistassa vaihtoehtona, vai heitänkö tän vaa koulumerkin alle?
Katya
Katya

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 28
Join date : 07.11.2017
Karma : 1

Matias B. and Emilie tykkäävät tästä

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa