Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tilannekatsaus kevät 2020

Siirry alas

Mitä tapahtumia toivoisit vuodelle 2020?

Kesäleiri tai muu leiri
 
Tallin sisäiset ratsastuskilpailut
 
Ratsastuskilpailut, jotka ovat avoinna myös tallin ulkopuolisille ratsukoille
 
Vakiotuntirinki
 
Yksittäisiä ratsastustunteja
 
Vaellus
 
Jokin teemapäivä
 
Tallipaikkahaku
 
Hoitohevoshaku
 
Muu, mikä?
 
 
 
Näytä tulokset

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Jassu Ke 06 Toukokuu 2020, 23:31

Tilannekatsaus
KEVÄT 2020

Hei kaikille, ja  kiitos  kuluneista kuukausista! I love you Viime hoitajahausta tulee kuluneeksi puoli vuotta, ja on ollut ilo seurata uusien persoonien sulautumista tallin vanhaan porukkaan. Aktiivisuus on ollut huikeaa!

Tilannekatsaus on säännöllisen epäsäännöllisesti foorumille ilmestyvä nimenhuutohuhuilu: missä mennään, mitkä ovat fiilikset, ja mitä toivoisitte tulevaisuudelta. Ensin ikävämmät asiat, eli...

.............Nimenhuuto
Jos löydät nimesi tältä listalta, olet ehkä ollut kiireinen, tai et muusta syystä ole kirjoitellut foorumilla hetkeen. Aiotko jatkaa tallissa? Ilmoitathan, jos aikasi tai inspiraatiosi ei riitäkään, niin joku muu innokas saa mahdollisuuden hoitohevoseen.
Exclamation @Anniken (Vennin hoitaja)
Exclamation @Unelmantalli / Lucia (Raffen hoitaja)
Exclamation @Bonnie (Hillan hoitaja) Tavoitettu! I love you
Hoitaja, huom! Tähän topiciin voit kertoa ajatuksiasi hoitamisen suhteen, vaikka et olisikaan nimenhuutolistalla. Tarvitsetko ehkä kakkoshoitajan viemään työtaakkaasi, vai haaveiletko kenties hoitohevosen vaihdosta?

I love you  I love you  I love you

Lähikuukausien menneitä tapahtumia
Like a Star @ heaven Neljän kevätvarsan syntymä
Like a Star @ heaven Tallin sisäiset harjoitusestekilpailut
Like a Star @ heaven Tallirakennusten remontti

I love you  I love you  I love you

Kysely tallin kävijöille – ihan kaikille!
Millä fiiliksin olet pyörinyt Shelyesissä? Mikä on ollut kivaa, ja missä ehkä olisi parantamisen varaa? Mitä odotat tulevalta kesältä ja loppuvuodelta? Sana on vapaa, kaikkiin kysymyksiin ei tarvitse vastata, vaan voit vapaasti kertoa tai olla kertomatta tämänhetkisiä ajatuksiasi. Myös kehitysideat, risut, ruusut ja vaikkapa terveiset otetaan ilomielin vastaan! Jos et halua antaa palautetta omalla käyttäjälläsi, voit myös kirjoittaa sen anonyymisti osoitteessa https://tellonym.me/shelyes I love you

Tämän topicin yhteydestä löytyy myös äänestys, jossa voit toivoa, millaista toimintaa tahtoisit nähdä loppuvuonna 2020. Voit myös ehdottaa erilaisia tapahtumia tähän topiciin.

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Kiitos kaikille tallin toimintaan osallistuneille – toivottavasti törmäilemme tallin käytävillä jatkossakin!


Viimeinen muokkaaja, Jassu pvm To 07 Toukokuu 2020, 15:51, muokattu 1 kertaa
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Petter To 07 Toukokuu 2020, 08:55

Onko ok ruksata kaikki kohdat? Cool

Mä kaipaan sitä superdyperaktiivista Shelyes aikaa. Paras oli kun aprillipäivänä oli foorumi sekasin ja sitten se ihana sarjis Petteristä ja tytsyistä! I love you

Mä en oikein tiedä, mittä Petteriltä nyt haluaisin. En oo oikein vielä saanut kartoitettua missä se menee, millä tasolla ratsastus on tai mitä se haluaisi tulevaisuudeltaan. Jatkaa ratsastuskoulun hevosilla, oma hevonen, aloittaa kilpailemisen, jotain muuta? Uusi hahmo? Poika/tyttö? Musta tuntuu, että mun hahmot on jo niin vanhoja, etten osaa kohta kirjoittaa niillä. XD Toisaalta taas kiinnostaisi tuoda Jemi takaisin, mutta mutta.

Sikälimikäli tallipaikkahaku tulee, uskoisin, että jompikumpi mun hahmoista hakisi sitä paikkaa. Jos taas pelkästään hoitoheppahaku, niin sitten Petter. Ehkä. Mutta sitten pitäisi saada lisää HEVOSKOKOISIA yksilöitä. Wink Wink Wink Wink

Noista tapahtumista sitten: kesäleiri olisi mahtava! En tiedä kuka sinne osallistuisi, mutta Petter voisi olla mukana tallin puolesta, jos se vaan olisi ok. Ehkä teen Petterille pikkuveljen tai siskon. scratch Vaellukset olisi kivoja ja sitten teemapäiviä syksylle, esim. halloween ja pikkujoulut ym. häppeningit. Ja pikkukisoja voisi olla myös.

Toivottavasti tästä mun sekavasta sepustuksesta saa selvää, mutta pohjimmiltaan yritän varmaan sanoa, että haluan aktivoitua Shelyesissä ja olisi mahtavaa jos muutkin. Koska tää on paras talli ikinä! <3
Petter
Petter

Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 29
Join date : 15.06.2014
Karma : 1

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Ella-Amalie To 07 Toukokuu 2020, 10:04

Ella messissä edelleen! Mulla on kauhea inspi kaikkiin virtuaaliheppoihin liittyvään, vaikkei se täällä ehkä ole näkynytkään, ja se Ellan uusi ponikin on tulossa kyllä Very Happy Sain vaan päähäni piirtää sille varsakuvan, joten jos saan sen valmiiksi, voi hetki mennä ennen kuin poni on tarpeeksi vanha Shelyesiin.

Kannatan myös kisoja! Paljon kisoja, pieniä ja isompia. Ellan hahmossa kilpailuhenkisyys oli se pääpointti joskus, kun lähdin sitä luomaan, joten tavoitteena on yrittää herätellä sitä puolta.

Ja tuosta fiilispuolesta, Shelyes on ihan mahtava! Oon tykännyt tän paikan erityisen tiiviistä hengestä siitä asti, kun silloin joskus vajaa kymmenen vuotta (tsiisus) sitten toin Inkerin tänne. Täällä on vuodesta toiseen parhaat draamat! Ainoa huono puoli, jonka keksin on se, että aktiivisuus ei ole kovin tasaista. Että joskus on niitä kausia, kun tapahtuu kaikki, ja yhtäkkiä koko paikka onkin ihan hiljainen, mikä vaikuttaa tosi vahvasti omaan tarinointimotivaatioon. Toki tähän voi olla aika hankala vaikuttaa, sillä eipä kenenkään elämä ole tasaista virtuaaliheppojen ulkopuolella.
Ella-Amalie
Ella-Amalie

Viestien lukumäärä : 158
Ikä : 22
Paikkakunta : Svolvær
Join date : 02.12.2017
Karma : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Inga-Stina To 07 Toukokuu 2020, 19:15

Mä oonkin ollut tosi aktiivinen… :-D Iiäs ei hahmona inspaa enää ollenkaan, Dimonalle saa siis hommata uuden hoitajan. Nyt kun mulla on ylimääräistä aikaa, tekisi kovasti mieli ruveta kirjoittelemaan uudelleen! Mulla on siis hahmonvaihdos edessä ja komppaan Petteriä, mikäli tallipaikkahaku tulee, niin hakisin mieluusti uudella hahmolla.
Inga-Stina
Inga-Stina

Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 23
Join date : 17.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Katya To 07 Toukokuu 2020, 20:23

Katya is back! Mulla oli oikeesti kauhee kriisi hahmonvaihdoksesta, joten jäin vaa roikkumaan Jätkän kaa Very Happy. Nyt alkaa ehkä tapahtumaan, kun Katya sai hevosen alle, jolla on vielä ehkä pari hyvää kilpailuvuotta edessä. Kilpailuja siis kaipailen minäkin!
Ootan innolla, miten kevät vaikuttaa tähän soppaan, ja mitä kaikkee saadaan aikaseksi!
Katya
Katya

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 28
Join date : 07.11.2017
Karma : 1

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Amira Ma 11 Toukokuu 2020, 09:41

Amira edelleen mukana, Brellan saa tosin vapauttaa hoitajahakuihin.
Innolla ootan, mitä kevät ja kesä tuo tullessaan!
Amira
Amira

Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 21
Join date : 02.11.2017
Karma : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Vicky Ti 12 Toukokuu 2020, 19:32

Vicky edelleen menossa mukana sekä Dellan, että Haldirin kanssa Smile Hirveä kiire ollut opiskelujen kanssa koko kevään, mutta ehkä nyt kesällä innostuisin taas tarinaa väsäämään. Haldiriin mulla ei kauheasti ole inspiraatiota, katson nyt vähän mitä sen kanssa teen, mutta jos jotain muutoksia olisi tulossa, niin ilmoittelen.
Vicky
Vicky

Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 30
Join date : 05.10.2017
Karma : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

Tilannekatsaus kevät 2020 Empty Vs: Tilannekatsaus kevät 2020

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa