Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

hoitajaksi ♥

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry alas

     hoitajaksi ♥ Empty hoitajaksi ♥

Viesti kirjoittaja Elena Winston To 26 Maalis 2015, 20:49

   Hoitajaksi Brellalle! ♥
Hei! En tiennyt, missä pitäisi kysyä hoitohevosta, joten kysyn täällä. Haluaisin hoitaa Brella frá Vatn-issikkaa. ♥️ Nimeni on siis Ellen. Olen neljätoista, ja asun Helsingissä. Olen kuitenkin tällä hetkellä Svolværin kaupungissa, koska tätini asuu täällä. Olen siis täällä yhteensä vuoden, koska vanhempani lähtivät Ranskaan. Omistan vaaleat, pitkät ja kiharat hiukset sekä ruskeat silmät. Olen todella lyhyt, vain 145cm. Se on oikeastaan hyvä juttu, koska voin ratsastaa kaikilla pienillä poneilla. tongue Harrastan ratsastusta ja yleisurheilua. Pidän myös maalailusta.

Luonteeltani olen rohkea ja auttavainen. Vieraiden ihmisten seurassa saatan mennä aivan lukkoon, se ei ole hyvä juttu! Tallikavereiden seurassa olen täysin oma itseni, koska meillä on niin paljon yhteistä. Olen leppoisa, ja vihaan tiukkoja ihmisiä. Myöskin kaikki aikataulujen teot saavat pinnani kiristymään. Elän siis vain täysillä hetkessä!
       
Olen ratsastanut kahdeksan  vuotta. Ensimmäisenä ratsastin naapurin rautiaalla Pulla-shettiksellä. Pulla oli aivan täydellinen alkeisponi. Opin Pullalla kaikki askellajit, ja opin myös hyppäämään pieniä esteitä. Nykyään Pulla on eläkkeellä rauhallisella maalaistallilla Savossa, Suomessa. Pullan jälkeen ratsastin Pullan omistajan toisella hevosella, ex-ravuri Patella. Pate oli herkkä ruunikko. Jaksoin yrittää Paten kanssa, mutta eihän me nyt kauheasti eteenpäin menty kumpikaan. Opin kuitenkin Patelta todella paljon. Pate kilpailee nykyään helppo A-tasolla, olen niin ylpeä pojasta! ♥️ Paten jälkeen siirryin Elliin. Elli oli itsepäinen shettis. Rakastuin siihen kuitenkin aivan totaalisesti! Ellin kanssa kehityimme molemmat. Elli ei ollut mikään helpoin tapaus, mutta opin pistämään sen töihin. Aluksi kaikki meni siihen, että yritin pysyä selässä. Pukit ja pystyynnousemiset kun eivät Ellille mitään ongelmia tuottaneet. Opin kuitenkin ratsastamaan Ellillä, ja kehityimme helppo B-tasolle asti. Esteillä kilpailimme 50-60cm luokkia. Kuitenkin nyt muutin tänne Norjaan ja jouduin jättämään Ellin taakseni. Varmasti palatessani menen moikkaamaan jokaista noista kolmesta sydämenmurskaajasta! ♥️ Kaikki nuo kolme olivat kuin omia hevosiani. Eli olen siis hoitanut hevosia paljon, mutta minulla ei ole koskaan ollut vakituista hoitohevosta! ;D Olen todella kiitollinen, jos pääsen Brellan hoitajaksi, sillä tämä sohvalla makaaminen alkaa hieman tylsistyttää.. Cool

Elena Winston
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

     hoitajaksi ♥ Empty Vs: hoitajaksi ♥

Viesti kirjoittaja Jassu Su 29 Maalis 2015, 18:18

Moi, Elena!

Siirsin topicin päiväkirjaosiosta tänne vieraskirjaan. Ensi kerralla lukaise foorumin alueiden kuvaukset huolellisemmin läpi - jokaisen osion kohdalla kyllä lukee minkälaiset topicit kyseiselle alueelle kuuluvat (:

Valitettavasti Shelyesissä ei ole tällä hetkellä avoimia hoitajahakuja. Seuraile toki tilannetta myöhemmin keväällä, sillä uusia hoitajahakuja avataan kohtuullisen usein Smile
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
 
Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa