Shelyesin pikkujoulurieha 2014!
Sivu 1 / 1
Shelyesin pikkujoulurieha 2014!
Tervetuloa juhlistamaan joulunodotusta Shelyesin railakkaaseen pikkujoulutapahtumaan 13.12.2014! Luvassa on monenlaista aktiviteettia jokaiselle osallistujalle iästä tai alkuperästä riippumatta, eikä tapahtumiin osallistuminen ole tällä kertaa kovin vaivalloista. Maksut ovat hyvin pienitöisiä (jos niitä ylipäätään on) ja lisäksi tapahtuma on avoinna kaikille kiinnostuneille myös tallin ulkopuolelta. Vähintään kolmeen pikkujouluriehan osioon osallistuneille shelyesiläisille myönnetään pikkujoulumerkki:
Osio 1.: Harjoitusestekilpailut
Nämä kilpailut ovat suunnattu kaikentasoisille ratsastajille. Kilpailuissa on kolme luokkaa, joista jokainen ratsastaja saa osallistua kahteen. Varsinaisia palkintoja kilpailuista ei jaeta, mutta kisat toimivat hyvänä harjoituksena kilpailu-uraansa aloitteleville ratsukoille. Osallistuminen tapahtuu nimi listaan -menetelmällä: tapahtumasta ei tarvitse tehdä maksua, ja kilpailun voittajat arvotaan arvontakoneella. Maksimiosallistujamäärää kisoissa ei ole, ilmoittauduthan viimeistään lauantaina 13.12.
Luokka 1: 40 cm
1. Destiny - Catnip
2. Inga-Stina - Dimona
Luokka 2: 60 cm
1. Kairan - Brille
2. Viivi - Flamme
3. Petter - Arne
Luokka 3: 80 cm
1. Jemiina - Tevi
2. Kairan - Brille
Osio 2.: Koristele lumiukko
Lofootit ovat saaneet ylleen valkean lumipeitteen, ja tätä on aika juhlistaa pyörittelemällä piha täyteen lumiukkoja! Tehtäväsi on piirtää kuva tekemästäsi lumiukosta. Piirtotaidot eivät ratkaise, vaan voittajaksi valitaan kaikkein omaperäisin ja upeimmin koristeltu lumiukko. Lähetäthän piirroksesi yksityisviestillä Jassulle tai sähköpostilla osoitteeseen shelyesyllapito at gmail piste com lauantaihin 13.12 mennessä.
Viivi
Petter hyl
Kairan ok!
Osio 3.: Piparien leivonta
Mitä olisikaan joulu ilman pipareita? Tässä osiossa tehtävänäsi on piirtää 3 piparkakkua. Piparkakkujen muodolla ja koristeluilla ei ole väliä, ja jälleen kerran piirtotaidot eivät ratkaise, vaan mahdollisimman erikoiset ja kekseliäät koristelut! Lähetäthän piirroksesi yksityisviestillä Jassulle tai sähköpostilla osoitteeseen shelyesyllapito at gmail piste com lauantaihin 13.12 mennessä.
Inga-Stina ok!
Jemiina hyl
Kairan ok!
Osio 4.: Poniagility
Shelyesin ponipallerot ovat alkaneet jo pulskistua, joten on aika antaa niille hieman liikuntaa poniagilityn muodossa! Poniagilityssa tehtävänäsi on kirjoittaa 4-säkeinen runo, esimerkiksi:
Juokse, Nette, juokse,
maaliviivan luokse
siksakit kunnialla kierrettiin,
kisa ylivoimaisesti voitettiin.
Runon muodolla tai riimittelyllä ei ole väliä, voit siis kirjoittaa niin vapaamuotoisen tai postmodernin runon kuin ikinä haluat. Poniagilityn voittaja arvotaan arvontakoneella, joten varsinaista arvostelua tässä osiossa ei ole.
Inga-Stina - Dimona ok!
Viivi - Flamme
Petter - Arne hyl
Jemiina - Tevi hyl
Sanni - Raffe ok!
Ihanaa joulunodotusta kaikille shelyläisille ja muille kävijöille!
Viimeinen muokkaaja, Jassu pvm Ti 06 Tammi 2015, 18:39, muokattu 8 kertaa
Vs: Shelyesin pikkujoulurieha 2014!
Iiäs ja Dina mukaan poniagilityyn, piparien leivontaan ja harjoitusestekisojen ykkösluokkaan (40cm).
Inga-Stina- Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 23
Jemi ja Tevi kisoihin luokka 3. ja poniagilityyn ja Jemi voi leipoo kans pipareita.
Petter ja Arne kisoihin luokka 2. ja poniagility ja Petter pyörittelis mielellään lumiukkoja.
Petter ja Arne kisoihin luokka 2. ja poniagility ja Petter pyörittelis mielellään lumiukkoja.
Jemiina- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 27
Jos tultas Raffen kans vaan tohon poniagilityyn Laitetaan varmaan tähän vaan se runo?
Sanni- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 29
Kisoihin
Luokka 1 (40 cm)
Destiny - Catnip
Luokka 1 (40 cm)
Destiny - Catnip
Lina- Viestien lukumäärä : 2
Kairan osallistuu Brillellä estekisan luokkiin 2. ja 3., ja tulee mukaan tekemään lumiukkoja ja pipareita.
ja edit# Lähetinkin piirrokset jo valmiiksi, haha.
ja edit# Lähetinkin piirrokset jo valmiiksi, haha.
Kairan- Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 109
Ei oo varmaan ihan aiheeseen kuuluvaa, mut laitoin Jassu sulle noi maksut ja toi viesti jäi lähtevien viestien kansioon, tuleeko se perille? :--D
Inga-Stina- Viestien lukumäärä : 121
Ikä : 23
Harjoitusestekisojen tulokset arvottu (myöhässä (heh!))!
*hiljaista murinaa joka vaatii kaikkia teitä lahnoja lähettämään suorituksensa mulle yksityisviestillä jos ette halua hylättyä pikkujouluista*
*hiljaista murinaa joka vaatii kaikkia teitä lahnoja lähettämään suorituksensa mulle yksityisviestillä jos ette halua hylättyä pikkujouluista*
Ravia, ravia.
Esteen yli, törpön ohi,
jalkoja puoli tusinaa sohi.
Maali häämöttää – nyt jo hymyilyttää.
Esteen yli, törpön ohi,
jalkoja puoli tusinaa sohi.
Maali häämöttää – nyt jo hymyilyttää.
Sanni- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 29
Eikä, eikö ne ookkaa lähteny D: Pittää ettiä ne piirrustukset ja laittaa tulee! :S
EDIT// Taitaa käyä nyt nii et jouvut Jassu laittaa mulle ja Petterille hylyt, ko oon mitä ilmeisimmin heittäny ne mun piirrustukset jo menee...
EDIT// Taitaa käyä nyt nii et jouvut Jassu laittaa mulle ja Petterille hylyt, ko oon mitä ilmeisimmin heittäny ne mun piirrustukset jo menee...
Jemiina- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 27
Similar topics
» Shelyesin piirrosgalleria
» Shelyesin joulujuhla 2021
» Terveisiä Shelyesin vanhoilta hevosilta!
» Halloweenvaellus 31.10.2014
» # TALLIKIRJA 2014
» Shelyesin joulujuhla 2021
» Terveisiä Shelyesin vanhoilta hevosilta!
» Halloweenvaellus 31.10.2014
» # TALLIKIRJA 2014
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa