Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Jassu Ke 27 Loka 2021, 15:51

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Tallipaikka


Vapaana on 1 karsinapaikka aktiivista elämää viettävälle yksityishevoselle.

Hakemusvaatimukset - Lue !

# Yksityishevosella on oltava jo ennakkoon valmiina omat sivut / IG-postaus / IG-hashtag / ... (linkitetään hakemukseen), sekä ainakin yksi piirretty kuva, mistä voidaan leikata koristekuva sivuille (katso esimerkkejä muilta Shelyn hevosilta).

# Yksityisen omistajan on oltava jotakuinkin perillä foorumin käytöstä ja yleisistä käyttäytymissäännöistä virtuaalimaailmassa - hevosen kuvat ja tekstit on oltava luvalliset jne.

# Yksityisen omistajan on oltava suhteellisen aktiivinen ainakin aluksi - emme tahdo talliin tyhjänpanttina seisoskelevia tarhamöllöjä.
Yksityisen omistajalla on toki talliin päästyään valtuudet tehdä foorumille hoitajahaku ja hakea hevoselleen hoitajaa, jos tuntuu, ettei oma aika ja inspiraatio riitä hoitomerkintöjen tekemiseen tarpeeksi usein. Halutessaan omistaja voi tuoda hevosen myös "puoliyksäriksi", jolloin hevonen ei ole Shelyesin omistuksessa, mutta sitä voidaan käyttää ratsastuskoulun tunneilla.

# Kaikenrotuisia ja -kokoisia hevosia saa ehdottaa. Hevosen tulee olla pääasiassa ratsukäytössä ja iältään aikuinen (varsoja emme ota talliin). Hevosen tulee olla luonteeltaan ratsastuskouluympäristöön sopiva sekä soveltuva laumassa tarhaukseen, yksittäintarhausmahdollisuutta tallissamme ei ole.


Hakemusta tehdessäsi...
...esittelethän hahmosi ja hevosesi
...muistathan lukea hakemuksesi läpi ennen lähettämistä
...muista linkittää hevosen sivut tai muu paikka, jossa hevosen tiedot ovat
...voit halutessasi liittää mukaan aiempia tarinoitasi, piirroksiasi tai kertoa itsestäsi virtuaaliharrastajana
...jos jotain korjattavaa tulee, muokkaa edellistä viestiä - älä lähetä montaa viestiä peräkkäin (suosittelemme tämän vuoksi rekisteröitymään foorumille ennen hakemuksen lähettämistä, vieraskäyttäjät eivät voi muokata viestejään)..

Hakemukset ainoastaan tähän tai Keskustan topiciin, sähköpostitse tai yksityisviestitse lähetettyjä hakemuksia ei huomioida. Haku on avoinna niin kauan kuin sopiva uusi asukas löytyy. Tämä ei ole nopeuskilpailu. Haku on suljettu 23.11.2021.

Areena on teidän!


Viimeinen muokkaaja, Jassu pvm Ti 23 Marras 2021, 16:30, muokattu 1 kertaa
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty tallipaikka haku

Viesti kirjoittaja Julianna Haapala To 28 Loka 2021, 16:51

Hei! hakisin teiltä vapaana olevaa tallipaikkaa yksityishevoselleni.

hevosen esittely:
nimi: HT`s Sweet Heart
lempinimi: Sweetie tai Sweet
Rotu: puoliverinen
sukupuoli: tamma
ikä: 7v
Luonne : Sweetie on yritteliäs typpi. Sweetie yrittää aina parhaansa ja rakastaa kisata. Swweet on ihan mahtava persoona ja rakastaa rapsutuksia sekä haleja. Sweetiella on tapana pukitella maastossa (muuten kiltti) pukit ovat ilopukkeja ja tamma on tutkittu kupujen varalta eikä mitään löydetty.
Tasot:
ko: He B (kehitetään treenaamalla)
Re:100 cm
https://www.instagram.com/p/CVaTRFboaTA/?utm_source=ig_web_copy_link
tuon linkin takaa on hevosen tiedot ja kuva (lupa käyttöön on )

Hahmon esittely
Nimi: Julianna Haapala
ikä: 21
pituus : 168cm
sukupuoli:nainen
luonne :  Julianna on määrätietoinen ja positiivinen. Välillä saattaa ärsyyntyä mutta pääasiassa on mukava toisille. Julianna Rakastaa hevosia ja tallilla hengailua toisten ihmisten kanssa. Julianna inhoaa tiuskimista.
ulkonäkö : Juliannalla on tummanruskeat hiukset, jotka ylettyvät lapaluiden kohdalle, pääasiassa hiukset ovat  auki mutta tallilla ne ovat letillä tai ponnarilla. Julianna ei meikkaa ja hänellä on vaalea iho . Yleensä juliannalla on päällään huppari, verkkari ja lenkkarit vapaa-ajallaan.
https://www.instagram.com/p/CNQLhqPnwUn/?utm_source=ig_web_copy_link
linkin takaa löytyy kuva josta näkee juliannan ulkonäön (lupa käyttöön on)

Minä virtuaali harrastajana:
aloitin virtuualiharrastamisen 2020 maaliskuussa uudelleen perustaen hahmolleni instagram tilin Julppis18 .
keskityn tarinoiden kirjoittamiseen mutta piirrän myös kuvia .
https://www.instagram.com/p/CVaroqQIHTJ/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/CPgRHfanPh6/?utm_source=ig_web_copy_link
tuossa pari esimerkki kuvaa piiroksistani.
tarina esimerkki:
*puhelin hälyttää herätyksen merkiksi*
Herään ja sammutan hälytyksen , kävelen keittiöön aamupalalle. Syönnin jälkeen pakkaan tallilaukun ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen, sillä tänään menisin vihdoin Romeon luo . Varmistettuani että minulla on kaikki mukana tallille menoa varten suuntaan autolleni ja lähden ajamaan tuttua reittiä Erikan tallille. Saavuttuani perille katselen ympärilleni ja maailman paras tuoksu valtaa nenäni kun nousen autostani ja otan tavarat takaluukusta. ”Hei ihanaa nähdä teitä kaikkia taas pitkästä aikaa”, tervehdin tallilla olevia ihmisiä. ”Anteeksi tietääkö kukaan missä romeo on ”, kysäisin ja sain vastaukseksi että on laitumella . Vein tavarani satulahuoneeseen ja kävelin laidunta kohti, kun saavuin laitumen portille niin huhuilin Romeota , ruuna nosti päätään. Menin varovasti laitumelle ja kävelin Romeon luo , ”hei rakas miten menee ”, kysyin ruunalta kun tämä puhalteli sieraimistaan lämmintä ilmaa kädelleni. Laitoin riimun Romeolle ja lähdimme tallia kohti . Matkalla höpöttelin paljon Romeolle kaikesta mitä olin tehnyt sillä ruuna näytti tykkäävän kuunnella minua. ” tänään pääset pitkään maastoon kun jäät lomalle pian ” sanon ruunalle kun saavumme tämän karsinalle . Suljin karsinan oven ja kävin hakemassa ruunan harjat sekä varusteet , palasin karsinalle.
Varustettuani Ruunan talutin tämän kentälle ja nousin Romeon selkään , Tänään Romeo vaikutti olevan rennolla päällä ja kuulolla. Alkukäyntien jälkeen suuntasimme maastoreisulle tutulle reitille aurinkoisella säällä. Romeo pärskytteli tyytyväisenä kun etenimme reitillä välillä ravaten ja kävellen , höpöttelin kaikkea Ruunalle joka kuunteli minua samalla . Suoran tullessa eteemme nostin laukan ja annoin Romeon mennä sopivaa tahtia , nautin kavion kopseesta . Kun pääsimme suoran loppuun hidastin Ruunan ravin kautta käyntiin ja taputin Romeota.

Noin parin tunnin pitkän maaston jälkeen saavuimme takaisin tallille ja laskeuduin pois ratsailta. Talutin Romeon karsinaan ja otin varusteet pois , ”olitpas hieno tänään tulee ikävä kun jäät laidun lomalle”, sanon ruunalle kun harjasin sen huolellisesti ja laitoin karsinan oven kiinni kun palasin satulahuoneeseen putsaamaan varusteet. Tämän jälkeen palasin Romeon karsinalle ja avasin oven. Kävin viemässä ruunan takaisin laitumelle kaveriensa kanssa.

tässä olisi hakemukseni yt: Julianna

Julianna Haapala
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty Vs: [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Laila To 28 Loka 2021, 23:50

Hei! Olisin kiinnostunut tarjolla olevasta karsinapaikasta

Olen odottanut tätä hetkeä viimeiset yhdeksän vuotta, Laila sanoi kun hänen oma poninsa saapui tallin pihaan. Aivan ihastuttava fellponi tamma Lula saapui.


Lulan tiedot


Nimi: RO beautiful Light 

Kutsumanimi: Lula

Ikä: 8 vuotta

Rotu: fellponi

Kokemus: ko: HeA  Re: 90cm 

Säkäkorkeus: 135cm

Sukupuoli: tamma

Varsat: RO lulu's rock

Luonne: Lula on kaikkensa yrittävä kaikkien kaveri. Tältä hieman säikyltä tammalta eivät jekut lopu mielestä ja meno onkin välillä aika hurjaa. Sydäntä tammalle silti löytyy eikä se satuttaisi kärpästäkään. Lula tulee hyvin toimeen usein vaihtuvien ihmisten kanssa ja rakastaa olla huomion keskipisteenä. Lula pärjää hyvin muiden hevosten kanssa. Eikä vieraiden ihmisten kosketukset paljoa tammaa hätkäytä. Mörköjä kyllä välillä liikkuu paljonkin kentän reunalla ta maneesin katsomossa Lulan mielestä😅.



Minä


Kyllä minusta täällä on jo kuulunut, mutta esittelen nyt itseni kuitenkin.

Nimi:Laila Alapuro

Pituus: noin 160cm

Taso: Ko: HeC-heB, Re: 65cm

Ikä: 16 vuotta


Laila on luonteeltaan rauhallinen ja mukava. Hänen kanssaan asiat yleensä onnistuvat ilman suurempaa ongelmaa. Hän rakastaa eläimiä ja Lailalla onkin ollut tämä oma hevonen hakusessa jo yhdeksän vuotta.


Ulkonäkö


Minulla on pitkät vaaleat hiukset jotka yltävät lantiolleni. Käytän yleensä vaaleita vaatteita. Minulla onkin tallilla beiget ratsastus housut vaaleanvihreä takki ja vihreä paita. Ratsastaessa Minulla on mustat ratsastus saappaat, mutta muuten pidän tallilla perus kumisaappaita. Tallilla ollessani hiukseni ovat yleensä joko leteillä tai ponnarilla. Sateisella säällä Minulla on keltainen sadetakki ja keltaiset kumisaappaat sekä samat beiget ratsastushousut. Olen aika lyhyt vain 160cm, mutta kyllä minun pitäisi vielä hiukan kasvaa. Olen luonteeltani energinen ja positiivinen. Uusien ihmisten kanssa olen hieman ujo, mutta kun juttu alkaa luistaa niin puhunkin jo aika paljon. Yritän tehdä kaiken aina täysillä ja ryhdyn nopeasti toimeen.



Lula on siis fellponi tamma, joka on kisannut niin esteillä kuin koulussakin. Eihän sillä mitään erikoisia taitoja kummassakaan ole, mutta tältä tammalle ei yritteliäisyyttä puutu. Vanhan omistajan kanssa Lula on kisannut parissa kisassa kuitenkin ilman ihmeempää menestystä. Luvan säkäkorkeus on 135cm. Lula sopii niin masto kaveriksi kuin kisakentillekkin. 


Shelyesin talli olisi meille täydellinen. Sen sijainti on hyvä ja itse talli on tunnelmallinen ja täydellinen juuri meille. Olemme Lulan kanssa vielä niin uusi pari että tällainen ratsastuskoulu ympäristö varmasti totuttaa meitä toisiimme. 


Kuva: https://www.instagram.com/p/CVlgipZoQaU/?utm_medium=copy_link

Kuva on minun piirtämä.

Tarinoitani pystyy lukemaan Flammen hoitopäiväkirjasta.

IRL


Laila on myös Flammen Hoitaja, mutta jos Lula pääsee talliin asumaan niin pystyn kyllä jatkamaan  Flammenkin hoitoa. Se ei ole kuitenkaan pakollista, että en halua painottaa että minun pitäisi saada jatkaa Flammen hoitamista. Yrittäisin kirjoittaa ja piirtää niin paljon kuin vain ehdin ja osallistuisin tallin tapahtumiin.

Laila

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 18
Join date : 05.10.2021
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty Vs: [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Inka La 30 Loka 2021, 11:37

Hei vaan,

Tallipaikkaa vailla on 11-vuotias enkkuruuna Champ, johon pääsee tutustumaan tarkemmin täällä:
https://dollar-champion.webnode.fi/

Champ on kohtelias työmyyrä, joka yrittää aina parhaansa ja hurmaa hyvällä tallikäytöksellään. Pitkä- ja kapeakaulainen jäykkä puuhevonen hurmaa kyllä jokaisen, kun antaa aikaa ja näkee vähän vaivaa ratsastaessa. Lisätietoa löytyy Champin omalta sivulta.

Champin omistaja on juuri 17 vuotta täyttänyt Inka, joka on aivan tavallisen, hyvän perheen ainut lapsi. Perheeseen kuuluu myös valkoinen angorakissa Kiu. Inka ei mielellään puhu siitä, että vanhemmat maksavat hänen kalliin harrastuksensa, kun monella muulla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia. Inka on ratsastanut pienestä pitäen, ja aiemmin hänellä on ollut kipakka ponitamma. Champ tuli Suomeen Inkan ollessa vain 10-vuotias, ja osaavien valmentajien silmän alla ratsukko on hioutunut kivasti yhteen - onneksi Champ on nuoresta asti ollut sangen järkevä tapaus, ja omistajansa tavoin vaikuttanut alusta asti ikäistään vanhemmalta. Inkan perhe muuttaa nyt Norjaan isän työn perässä, ja Champille on hakusessa uusi tallipaikka.

Inka harrastaa hevostelun lisäksi pianonsoittoa, ja on erittäin tunnollinen lukiolainen. Vaikka hän saattaa vaikuttaa aluksi hiljaiselta, löytyy kyllä juttua kun tutustutaan, ja hän ottaa mielellään kantaa yhteiskunnallisiinkin asioihin oikeassa seurassa. Inka on erittäin kypsä ikäisekseen, ja pyrkii pääasiassa välttämään ylimääräistä draamaa. Koulustressi ja kisajännitys kuitenkin vaivaavat nuorta naisenalkua aina välillä. Inka ei voi sietää epäoikeudenmukaisuutta, mutta pitää luonnossa liikkumisesta sekä tietenkin eläimistä, etenkin omasta ruunastaan. Inka pitää hyvää huolta varusteista ja talliympäristöstä, ja on luonnostaan siisti ja tarkka. Hän on tasan 160-senttinen kuten tumma ruunansakin, ja hänet tunnistaa punertavista, pitkistä hiuksista, pisamista, kalpeasta ihosta sekä hoikasta olemuksesta.

// Olen virtuaalitalleillut jostain varmaan vuodesta 2008-2010 alkaen, tietenkin ollut vuosia taukoa aina välissä, mutta täällä sitä taas ollaan. Aiemmin olen hoitanut mm. Seppeleessä eri nimellä. IRL olen maisteriopiskelija ja työssäkäyvä #dogmom, joten Champ voi käydä vaikka tunneilla silloin tällöin, kun itse olen kiireinen, jos vaan kiinnostuneita ratsastajia löytyy Smile Hoidan kuitenkin hommat tunnollisesti. Olisi kiva saada aktiivinen ja inspiroiva tallipaikka Champille uudeksi kotiympäristöksi.

Inka
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty Vs: [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Jakob Pe 05 Marras 2021, 13:56

Elokuu 2020
Kun isä sai siirron uuteen työpisteeseen oli koko perheen muutettava mukana. Jakob ei ollut varma oliko surullinen vai iloinen, sillä taakse jäi niin kiusaavat koulukaverit kuin äärettömän rakas vuokrahevonen. Mutta sitten äiti sanoi jotain ennalta-arvaamatonta ja se tulisi muuttamaan kaiken:
- Mitä jos ostettaisiin oma hevonen?


Noh, omaa hevosta ei sillä kertaa tullutkaan. Äidillä murtui jalka, minulla oli haasteita koulun vaihdossa, eikä tallissakaan olisi ollut enää tilaa. Onneksi ilmoittauduin siskoni kanssa vakiotunneille ja näin ollen olin heti skarppina uuden tallipaikkahaun käynnistyessä.

--

Hakisin tallipaikkaa kimolle andalusialaisorille Alegranzalle äitini kanssa. Hevonen on kiltti luonteeltaan ja sopii hyvin ratsastuskouluympäristöön, kunhan sen käsittelijät ovat ammattitaitoisia. Alegranza on vuoden asunut Suomessa, joten se on tottunut myös kylmempään ilmastoon. Hevonen on pohjakoulutukseltaan työpainotteinen, mutta myyntivälitystallilla ollessaan, sitä on alettu ratsastamaan englantilaiseen tyyliin.

Itse olen 16-vuotias, juuri lukion aloittanut nuori mies. Olen ratsastanut 10-vuotiaasta saakka, ensiksi tunneilla, sitten vuokrahevosen kanssa. Svolværissa asuessamme, olen käynyt ratsastustunneilla kaksi kertaa viikossa. Mielestäni olen aika taitava käsittelemään hevosia ja olen saanut paljon kehuja mm. istunnastani. Suurin haaveni on päästä edustamaan Norjaa olympialaisissa.

Minun lisäkseni Alegranzan kanssa tulisivat touhuamaan äitini Edla ja pikkusiskoni Maia. Äidilläni on kokemusta hevosista ja ratsastamisesta, hän myi viimeisen oman hevosensa hieman ennen syntymääni. Pikkusiskoni on käynyt kerran viikossa ratsastustunneilla Shelyesissä.

Toivottavasti hevoskuviot menevät tällä kertaa suunnitelmien mukaan, mutta koskaan ei voi olla täysin varma.

Haluaisin toivottaa jo ihania talvipäiviä, mutta kärvistellään vielä hetki kosteassa ja pimeässä.

Jakob

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 05.11.2021
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty Vs: [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Jassu Ti 23 Marras 2021, 16:29

Tallipaikkahaussa uudeksi yksäriparivaljakoksi valikoituivat Jakob ja Alegranza, tervetuloa talliin!

Pääset lisäämään hahmollesi tietoja kirjautumalla sisään hahmotietokantaan. Jos et tiedä tunnuksiasi, heitä yv:tä! Smile

Voit tehdä Alegranzalle omaan tahtiin päiväkirjan Foorumin päiväkirja-alueelle, ensimmäisen merkinnän suhteen meillä ei ole aikarajaa, joten hoitomerkintöjen tekemisen voi aloittaa omaan tahtiin.

Vielä kerran tervetuloa Shelyesiin! I love you

Hakutopic on suljettu. Kiitos osallistuneille!
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[SULJETTU] Tallipaikka tarjolla Empty Vs: [SULJETTU] Tallipaikka tarjolla

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa