Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lomailmoitukset

Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Jassu Ma 07 Huhti 2014, 23:54

Hoitaja, hevosenomistaja, tai vakiotuntilainen: ilmoitathan tänne, jos pidät pidempää lomaa Shelyesistä, jotta emme turhaan luule sinun kadonneen kokonaan!

Vakiotuntilainen: Muistathan ilmoittaa lomastasi myös tunninpitäjälle joko tuntitopiciin tai yksityisviestitse, jotta sinulle ei turhaan kerry maksamattomia rästitunteja.


Viimeinen muokkaaja, Jassu pvm Ti 19 Marras 2019, 14:44, muokattu 1 kertaa
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Valma - Hallava To 05 Kesä 2014, 16:41

Hehe, jään heti alkajaisiksi pikku lomalle, ekaks Latviaan orkesterin kanssa ja sitten ratsastusleirille. Palaan maisemiin 14. päivä. Pitkä mun loma ei ole, mutta sen takia ilmoittelen, ettei kukaan jää ihmettelemään, kun ekaa hoitotarinaa ei kuulu:)

Valma - Hallava

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 25.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Saara Pe 06 Kesä 2014, 21:48

Moro! Ilmottelisin semmosta, et lähen keskiviikkona Turkkiin, enkä pääse viikkoon koneelle :c Älkää siis lapsikullat ihmetelkö mun poissaoloa!
Saara
Saara

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 23
Join date : 17.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Emma La 21 Kesä 2014, 15:19

Mä lähen vähäksi aikaa pois maisemista (Suomi-Ruotsi-Norja), palaillaan kolmen viikon päästä!
Emma
Emma

Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 24
Join date : 29.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Ida Ma 23 Kesä 2014, 21:15

Joo, kuten huomaatte että tarinaa ei ole tullut niin tähän on syynsä, olen painoitellut kesätöiden ja hevosten kanssa nyt vähän aikaan eikä mulla nyt todennäköisesti ole aikaa tulla kirjoittaan merkintää.Sad
Mutta saatanhan mä yllättää ja rustailla tänne sen merkinnänkin, nyt nää viikot on vaan ton kesätyön vuoksi ihan täynnä. Joten tavaillaanpas... alle kahden viikon päästä!Very Happy
Ida
Ida

Viestien lukumäärä : 18
Join date : 18.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Lisette To 17 Heinä 2014, 17:28

Epäaktiivisuutta tulee olee nyt lähiaikoina, koska mökkeilen tällä hetkellä ja lähen heti sen jälkeen riparille, eli yli 2 viikkoa menee epäaktiivisuuden puolelle.

Lisette

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 18.06.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Cilla Pe 25 Heinä 2014, 22:31

Anteeksi etten ole vielä kirjoittanut ekaa tarinaa mutta se tulee kyllä ihan lähiaikoina! Smile

Cilla

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 21.06.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Vierailija Su 21 Syys 2014, 11:31

Näin koulujen alettua huomasin, ettei mun aika riitäkkään Aagen hoitamiseen. Siispä päädyin siihen tulokseen, että lopetan ruunan hoitamisen. Pahoittelen et lähen näin jo muutaman kuukauden jälkeen, mut en vaan enää ehi käydä shelyssä. Kiitos kuitenkin kaikille näistä muutamasta kuukaudesta,jotka oon saanut täällä olla ja hyvää jatkoa teille, toivottavasti talli pysyy pystyssä vielä pitkään! Smile

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Saara Pe 26 Syys 2014, 11:15

Mun epäaktiivisuus johtuu koulukiireistä ja koiran menehtymisestä... Poen siis jonkin sortin masennusta, joten haluisin mahollisimman paljon muuta ajateltavaa Razz Tarinaa tulee kun ehin/inspaa kirjottaa.

//Edit. Lopetan täällä hoitamisen koulukiireiden takia. IRL-elämä vie niin paljon aikaa ettei virtuaali hommille ole aikaa
Saara
Saara

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 23
Join date : 17.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Lilja Pe 23 Loka 2020, 17:25

Meijän perheen IPad on rikki, ja omaa tietokonetta ei oo, joten saatan joksikin aikaa hävitä! Yritän kuitenkin täällä käydä, esim kirjaston koneilla Smile joo ja sitten mut voi peruuttaa sitten sieltä HBA:sta!
Lilja
Lilja

Viestien lukumäärä : 94
Ikä : 15
Join date : 12.06.2020
Karma : 0

Jassu and Catu tykkäävät tästä

Takaisin alkuun Siirry alas

Lomailmoitukset Empty Vs: Lomailmoitukset

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa