Shelyesin Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Jassu Pe 20 Helmi 2015, 22:52

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Hoitajahaku

Joulukuun hoitajahakujen jälkeen monikaan joulukuussa valituista hoitajista ei koskaan lähettänyt ensimmäistä hoitotarinaansa. Koska tästä on kuitenkin jo kaksi kuukautta, on mielestäni ihan kohtuullista laittaa hepat avoimiksi uusille hoitajille.

Ohjeet ovat vanhat tutut:

IHAN ENSIMMÄISEKSI: Mieti, onko sinulla aikaa ja halua ryhtyä hoitajaksi. Me Shelyesissä emme ole kovin tarkkoja aktiivisuudesta, mutta ainakin pari ensimmäistä hoitotarinaa olisi hyvä lähettää suhteellisen aktiivisella tahdilla ja muutenkin osoittaa kiinnostusta tallilla pyörimiseen foorumin puolella.

1. Esittele virtuaali-sinäsi. Muista käyttää samaa nimimerkkiä, kuin millä haluaisit hoitajalistoille. Onko sinulla aiempaa kokemusta virtuaalihevosista tai piirrospuolesta, kerro luonteestasi hieman ja tykkäätkö esimerkiksi kirjoitella tai piirtää paljon?

2. Kerro, kenelle haluat hakea. Miksi juuri sinut pitäisi valita kyseisen ponin hoitajaksi?

3. Jos haluat, voit linkittää mukaan piirroksiasi tai tarinoitasi, jotta saisimme hieman näyttöä, minkälainen on sinun tapasi hoitaa.

4. Asennetta! Kirjoita sillä tavalla, kuin sinä olet. Täällä Shelyesissä arvostamme persoonallisuutta ja huumoria, virtuaalihevostelun ei tarvitse aina olla niin vakavaa (:



Hoitajaa hakevat:
ylläpito pahoittelee ihastuttavaa taulukkoa joka ei suostunut tottelemaan.
Yliviivattu teksti tarkoittaa, että hevonen ei ole enää vapaana, vaan se on jo löytänyt hoitajan.



[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Aaget
A.M. Mässaja, "Aage"
Risteytysponiruuna, sk. 145cm
heB / re 60cm / ajo
Nykyinen hoitaja: Lisa(?)

Ponimainen ja ilkikurinen ruuna, jonka hoitajalta vaaditaan pitkää pinnaa. Enemmän puska- kuin kisaponityyppiä, taitaa myös kärryjen edessä kulkemisen.
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Feitlisyksyt
Feítl frá Lofoten, "Feitli"
Islanninhevostamma, sk. 142cm
heB / re 60cm
Nykyinen hoitaja: Sølvi(?), Pinja(?)

Vekkuli ja puskaponimainen pikkutamma on oivaa seuraa rennoille maastolenkeille. Vaivaton hoitaa, sopii kaikentasoisille ratsastajille.
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Brellalaukkat
Brella frá Vatn, "Brella"
Islanninhevostamma, sk. 138cm
heB / re 90cm
ei nykyistä hoitajaa

Ihastuttava ja vihastuttava mielipiteitä jakava issikka, jonka tulinen sielu on vaikea mutta vaivan arvoinen kesyttää. Vaatii pitkäjänteisen ja -pinnaisen hoitajan.
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Arnet
Brynhild Thorald, "Arne"
Vuonohevosori, sk. 145cm
heB / re 80cm
Nykyinen hoitaja: Petter, Julia P.(?) (ei pakkohauissa)

Yhden ihmisen hevonen, jolla on kapasiteettia ties mihin oikean kouluttajan käsissä. Tarvitsee johdonmukaisen ja kokeneen hoitajan.
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Vinjaemilt
Kornblomst e Vinja, "Vinja"
Vuonohevostamma, sk. 141cm
heC / re 60cm
nykyinen hoitaja: Lina(?)

Mukava ja tasainen tamma, ideaalinen ratsastuskouluponi, joka sopii kaikkien käsiteltäväksi. Koulutustasoltaan hieman osaamaton, sopii paremmin puskaratsastajille.
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Stellalaukkat
Brynhild Snøbær, "Stella"
Vuonohevostamma, sk. 142cm
heB / re 60cm
nykyinen hoitaja: Aiya(?)

Veitikkamainen, söötti vuonotamma, joka sopii lähes kaikenlaisille ratsastajille. Hoitajalta vaaditaan huumorintajua sekä päättäväisyyttä. Plussaa varsakokemus (varsa Trane).


* * * * *

Areena on teidän!


Viimeinen muokkaaja, Jassu pvm Su 29 Maalis 2015, 18:15, muokattu 2 kertaa
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Hakemus Stellalle

Viesti kirjoittaja Sara La 21 Helmi 2015, 15:42

♡ Sara on iloinen ja ystävällinen luonnonlapsi, johon on helppo tutustua. Avulias tyttö käy lukion ensimmäistä luokkaa ja omaa pitkät, vaaleat hiukset. Noin 160 senttinen tyttö on ratsastanut tunneilla muutaman vuoden, ja hevostelussa häntä kiinnostaa hoitaminen ja maastoilu.
Olen harrastanut virtuaalihevosia yli kaksi vuotta monilla talleilla, täälläkin pyörinyt ulkopuolisena moneen otteeseen. Rakastan etenkin piirtämistä ja maalaamista.

♡ Stella on Saralle täydellinen hoitoheppa - ei liian vaikea, muttei liian tylsä. Kaunis vekkulitamma tuo tallipäiviin piristystä, mutta Sara suhtautuisi sen tempauksiin kärsivällisesti ja huumorilla. Kaunis tamma olisi ihana piirrettävä, etenkin jylheissä, norjalaisissa maisemissa, ja vuonohevoset kuuluvat lempirotuihini. Rakastan myös varsoja, ja niistä on kokemusta virtuaalipuolelta. Olen etenkin alkuun aktiivinen ja tykkään osallistua tapahtumiin. Shelyes on yksi lempitalleistani, niin ihana ja panostettu talli <3
Näyttöä
Sara
Sara

Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 25
Join date : 28.05.2014
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Hoitajaksi Aagelle ?

Viesti kirjoittaja Pini Su 22 Helmi 2015, 23:03

Heipsulivei!
Olen Pinja, sanokaa vain Pini. Tämä energisyyttä puhkuava ilopilleri on  15 vuotias naisenalku, jolla riittää intoa virtuaaliheppailuun muutaman vuoden takaa. Huipputason hevosia omistaneena voin kertoa, että jatkuva kisaaminen ja gp-tason ylläpitäminen ei välttämättä ole aina ihateellista. Siksi päädyinkin etsimään itselleni mukavaa maalaistallia, missä saisi ottaa hiukan rennommin. Täytyy myöntää, että jo joulukuun hoitajahaussa meinasin laittaa hakemuksen, mutta jänistin -vain siksi etten oikein osaa käyttää foorumia, häpeä. Tapanani ei kuitenkaan ole luovuttaa, joten nyt uuden hoitajahaun myötä kirjoitan tätä hakemusta. Saatan vaikuttaa hieman hölmöltä ja ylivilkkaalta, mutta uskokaa tai älkää, maalaisjärkeä löytyy. Piirtämistä harrastelen käsin ja koneella, satunnaisesti töhertelen jotain vesiväreilläkin. Tarinoiden kirjoittaminen on ihanaa ja joskus minusta tuntuu, että jaksaisin kirjoittaa hoitotarinoita ihan riesaksi asti.

Aagesta ja minusta tulisi luultavasti hyvä pari, koska molemmilla on hieman pilkettä silmäkulmassa. Ihastuin ponin veikeään luonteeseen ja hurmaavaan ulkonäköön -rakastan kaksipuolisia harjoja. Uskon myös, että Aage voisi tarjota minulle hieman erilaista ratsastuskokemusta kisailun jälkeen.

Toivotaan parasta, että osaan edes jotenkuten käyttää tätä mulle tuiki tuntematonta foorumia ja viesti tulee ihan oikeanlaisena perille :--D

Pini

Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 24
Join date : 22.02.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Jassu Ma 23 Helmi 2015, 13:13

Saralle Stella ja Pinille Aage! Smile Muistakaahan kirjoitella henkilökuvaukset ja tehdä rästilista tulevia tapahtumiin ja tunneille osallistumisia varten - molemmat topicit löytyvät apteekin hylly -osiosta!
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja FridaVanha Ti 24 Helmi 2015, 20:16

Heippa!
Olen 15-vuotias ja nimeni on Frida. Olen peruskoulun viimeisellä luokalla ja ensi syksynä pitäisi lähteä lukemaan hevos-alan opintoja. Olen reipas ja energinen, koskaan ei ole tylsää. Yleensä minusta näkee heti, olenko hyvällä- vai huonolla tuulella. Tietysti hyviä päiviä on enemmän!
Minulla on hieman aijempaa kokemusta virtuaali heppailusta, sillä minulla on ollut aijemmin hoitohevonen. En siis ole mikään konkari, mutta töitä pitää tehdä että siihen pisteeseen pääsee.
Olen ennemmin kirjoitus ihmisiä, joten niitä on tullut jonkin verran töherrettyä. Tämän myötä varmasti voisin innostua piirtelemäänkin. Kirjoitan yleensä asiat hyvin kuvaillen, yleensä tarinani on aika pitkiä.
Toivosin hoitohevosekseni Brellaa. Issikoista löytyy pitkä kokemus ihan oikeassa elämässä, joten olisi mukavaa kirjoitella mieli rodusta. Hevosten kanssa olen napakka, koskaan en anna periksi. Loppuun asti yritän, mutta jos ei onnistu niin pyydän apua.
Rapsutuksia poneille!

FridaVanha

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 24.02.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Elina To 26 Helmi 2015, 15:15

Hej! Mitt namn är Elina och jag är från Sverige.

Elikkäs, olen peruskoulun viimeistä luokkaa käyvä tyttönen, joka on asunut koko elämänsä Ruotsissa, tähän asti. Muutimme kuukausi sitten Norjaan ja tässä olen sitten etsiskellyt Norjalaista tallia, kunnes viimein löysin Shelyesin joka olikin suorastaan unelmien täyttymys! Olen aina energinen ja minulla täytyisi olla jotain tekemistä. Yleensä olen myös vähän hassu, mutta ei kai se haittaa? Olen joskus aika nopea ystävystymään, sillä minulla on aina tapana "tunkeutua" mukaan porukoihin Very Happy Omaan tummat, napaan asti ulottuvat, aaltoilevat hiukset ja siniset silmät.  Pidän sekä kirjoittamisesta että piirtämisestä, mutta en ole todellakaan hyvä piirtäjä! Yritän kuitenkin opetella.

Hoitohevostoiveeni on Feitli. Miksi? Niin miksiköhän... Omistin vielä Ruotsissa asuessani islanninhevosen jonka nimi oli Strákur. Jouduimme kuitenkin myymään sen muuttomme vuoksi ja jäin kaipaamaan islanninhevosia. Onnekseni Shelyesissä on Feitli johon ihastuin heti ensisilmäyksellä. Pidän hieman metkuilevista, mutta kilteistä hevosista jotka vaativat ratsastaessa kuitenkin jonkinverran taitoa. Olen aika itsepäinen ja haluan saada tahtoni läpi, mutta rauhallisesti. Joten sopisin ehkä yhteen tämän ihanan islanninhevosen kanssa. Smile

Elina

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 26.02.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Jassu To 26 Helmi 2015, 16:16

Fridalle Brella ja Elinalle Feitli!

Muistakaahan tekin kirjoitella henkilö- ja ulkonäkökuvaukset niille tarkoitettuun topiciin sekä tehdä rästi/muistilista tunti- ja leiri- yms. osallistumisia varten - molemmat topicit löytyvät apteekin hylly -osiosta täältä foorumilta! Smile
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Hoitajaksi Arnelle

Viesti kirjoittaja Pihla La 28 Helmi 2015, 16:22

Moikka! Täällä kirjoittelee 19-vuotias nuorinainen Pihla. Hevoset ovat olleet osa elämääni pienestä pitäen. Olen kilpaillut ponivuosinani paljon sekä koulussa että esteillä. Nykyään kilpailu on jäänyt taka-alalle ja muutettuani Suomesta Norjaan puolisen vuotta sitten, hevostelusta on ollut taukoa. Siksi ajattelin, että nyt olisi taas aikaa näille ihanille turpaystäville! Pituuteni ansiosta pystyn ratsastamaan yhä poneilla, ja olenkin ikuinen ponityttö. Minusta on ihanaa puuhailla hevosten kanssa. Olen kiinnostunut myös parellista eli luontaisista hevostaidoista. Olen luonteeltani rauhallinen ja ihmisten kanssa kovin hiljainen ja etäinen. Hevosten kanssa olen kuitenkin määrätietoinen ja tarkka, siksi uskoisin sopivani Arnen hoitajaksi. Pidän pienistä haasteista. Elämäni aikana olen törmännyt jos jonkin laisiin tilanteisiin kaviollisten kanssa, mutta silti nuo osaavat aina yllättää. Wink

Pidän kirjoittamisesta ja töhertelen mielelläni kaikenlaisia piirroksia. Very Happy
Pihla
Pihla

Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Join date : 28.02.2015
Karma : 2

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Hoitajaksi

Viesti kirjoittaja Venla La 21 Maalis 2015, 13:58

Moikka, Mä olen Venla ja olen tällä hetkellä 13-vuotias, mutta marraskuussa 14. Mulla on brunetet hiukset ja pituudeltani olen n.156 cm eli en mikään hirmuinen hongankolisuttaja. Mä oon tosi iloinen, energinen ja pirtsakka tyttö. Mä oon nyt n.8 vuotta harrastanut hevosia.

Virtuaalitalleilla käynyt 2 vuotta. Mulla oli joskus oma talli, mutta totesin liian työlääksi. Mä tykkään tosi paljon kirjoitella, koska mulla on niin "hullu" mielikuvitus joka pitää aina välillä päästäää lentoon ja kirjoittaminen on juuri hyvä tapa siihen ja mikä sen parempi kuin kirjoittaa vielä sellaisesta asiasta minkä voisi kuvitella todeksi. Kyllä piirtäminenkin on ihan kivaa, mutta ei mun piirrokset mitään julkaisu kelpoisia ole:D

Mä haluaisin Vinjalle hoitajaksi, koska se vaikuttaa todella suloiselta tammalta ja olisi juuri oikean tasoinen, kokoinen ja kun tälläinen puskaratsastelija olenkin niin mikäs sen passelimpaa kuin puskaratsastajalle puskaponi alle.

Mulla ei ole nyt valitettavasti minkään laista näyttöä, kun kaikki tallit missä olen hoitanut on sitten lopetettu:(

Venla

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 21.03.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vinjuska<3

Viesti kirjoittaja Morwenna Su 22 Maalis 2015, 17:54

HOITAJAKSI?
Hei! Very Happy Haluaisin siis alkaa Vinjan hoitajaksi!

Kuka on Morwenna?
Olen nyt 14 vee tyttö ja 100% eläin- ja hevoshullu Razz Minulla on pitkät punaiset hiukset ja ihoni on hieman ruskehtava. Liikun yleensä ratsastusvaatteissa, tallitöitä tehdessäkin... Olen kilparatsastaja tossuista hiuksen haiveniin. Olen ratsastanut jo 6 vuotta ja kilpaillutkin siis paljon. Olen siinä 160cm pitkä, joten vielä ponikokoinen ja poniratsastaja olenkin I love you (Laitan kyllä sitten profiiliini lisää tietoja itsestäni ja ulkonäöstäni Very Happy siis jos minua nyt Vinjan kanssa onnistaa)

Miksi juuri Vinja?
Aaaah.... Olen aina rakastanyt Vuonohevosia Razz Ensimmäinen oma hevoseni Rebekka, oli Vuonis myös. Vinja on juuri se mitä rakastan<3Pieni, muttei LIIAN pieni, suloinen ja vähän pyöreä(+pystyharja on ihuna<3), taitava riittäväksi asti(ei tässä mitään GP ratsua haeta) ja rauhallinen, mitä nyt vähän jekkuilee... Se on myös minulle sopivaa kokoa Very Happy En nyt tiedä, mitä tähän muka pitäisi vielä laittaa Razz Mutta kuitenkin: RAKASTUIN VINJAAN AIVAN SUUNNATTOMASTI Exclamation   Embarassed   Exclamation

Piirtämiäni kuvia:
[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Arttu.bmp
(Kuollut kisa hevoseni Arttu Sad )


Viimeinen muokkaaja, Morwenna pvm Ma 23 Maalis 2015, 15:40, muokattu 2 kertaa
Morwenna
Morwenna

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 24
Join date : 22.03.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Morwenna Su 22 Maalis 2015, 18:06

Rakastan myös piirtämistä<3
Morwenna
Morwenna

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 24
Join date : 22.03.2015
Karma : 0

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Jassu Ti 24 Maalis 2015, 18:04

Pihlalle Arne ja Venlalle Vinja tällä kertaa.

Muistakaahan kirjoitella ulkonäkökuvaukset ja tehdä rästilista (molemmat topicit apteekin hylly -osiossa)!
Jassu
Jassu
Tallin omistaja

Viestien lukumäärä : 557
Join date : 01.03.2014
Karma : 17

http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

[KIINNI] Hoitajahaku avoinna! Empty Vs: [KIINNI] Hoitajahaku avoinna!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa