Connemaraponi etsii tallipaikkaa

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Connemaraponi etsii tallipaikkaa

Viesti kirjoittaja Ann-Marie lähetetty Ti 30 Joulu 2014, 02:27

Hei. Täällä kirjoittaa 18-vuotias hevosenomistaja Suomesta, mutta vain toistaiseksi, sillä työtilanteeni vuoksi olen parhaillaan järjestämässä muuttoa Norjaan 22.1.2015. Ainoana ongelmana muutossa on enää 9-vuotias connemaraponini Chaeos, joka ilman tallipaikkaa jäädessään joudutaan myymään, tai pahimmassa tapauksessa jopa lopettamaan. Chaeos on mitä sydämmellisin eläin jota maa päällään kantaa. Sillä on hyvä ja kovin arvostettu suku joka tulee Irlannista, joten olisi sääli luopua näin hienosta hevosesta. Kaiken lisäksi Chaeos on minulle sanoinkuvaamattoman tärkeä ystävä. Pyydän siis Teitä tekemään minulle tarjouksen tallipaikasta. Kuvia ja lisätietoja minusta sekä Chaeoksesta saatte pyytämällä. Chaeoksen kaikki paperit sekä madotukset/muut terveyttä koskevat asiat ovat kunnossa, ja kaikesta löytyy dokumentit (eläinlääkärin lausunnot/rokotustodistukset ym.). Toivon pikaista vastausta, sillä muuttoni on pian edessä ja tahtoisin kovasti jatkaa matkaani elämässä rakas eläinystäväni vierellä!

Ystävällisin terveisin

Ann-Marie Lohta, sekä Chaeos

Ann-Marie
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Connemaraponi etsii tallipaikkaa

Viesti kirjoittaja Jassu lähetetty Ke 31 Joulu 2014, 14:21

Moi, Ann-Marie!

Foorumin ilmoituspalstalla on hakutopic vapaasta tallipaikasta, jos Shelyyn muuttaminen kiinnostaa, voit kirjoittaa sinne asianmukaisen hakemuksen (ks. ohjeet topicin aloitusviestistä).
Jassu
Admin

Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa