Höpötystä vol#3

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Höpötystä vol#3

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty Ti 03 Maalis 2015, 16:53

Koko ajan haaveilen vaan enemmän ja enemmän vuoniksesta... Että ihan wink jos joskus Shelyesistä on maailmalle joku kasvatti lähdössä niin ei tarvitse välttämättä naapuria pidemmälle matkata. >:-----) *katselee himoiten kiiltokuvia vuoniksista*

Uuu uutta porukkaa, teretulemast, welcome ja добро пожаловать! n__n

Stall Lumos toimii puskaponien ja puudelien alkulähteenä, josta poispotkittuna Shelyä terrorisoi Exitus Spiritus, narun päässä roikkuen toivoton omistaja Icarus.
Latu

Viestien lukumäärä : 76
Ikä : 24

Näytä käyttäjän tiedot http://haukkaleva.myartsonline.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Sara lähetetty Ti 03 Maalis 2015, 17:54

Vuonikset on ihania <3 Mulla itsellä pari Rusetissa! : D

Kiitti vaan, mä oon täällä joskus aiemminkin pyörinyt tarinoimassa ja hauissa :3 Mä muute Latu löysin sen Luken jota Latulassa hoidin, mut en jaksanu enää hoidella sitä =D
Sara

Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 19

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty Ti 03 Maalis 2015, 18:55

Katsoinkin että olit rekisteröitynyt jo melkein vuosi sitten, luulin että Frida on ainoa uusi mutta etköhän siekin paluumuuttajana tervetulotoivotukset ansaitse. XD

Haha, sellaista sattuu. :"D Missä päin Luke nykyisin luuraa? :O Rusetti on btw hieno, rakastan tuota otsikkokuvaa <3

Stall Lumos toimii puskaponien ja puudelien alkulähteenä, josta poispotkittuna Shelyä terrorisoi Exitus Spiritus, narun päässä roikkuen toivoton omistaja Icarus.
Latu

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Ti 03 Maalis 2015, 18:55

hitto vie mä kidun riparilla :d onneks tänään vaihettiin majotuspaikkaa ja tää uus on paljo parempi. argh perjantaihin vielä pitäis kestää... vihainenapina onneks lauantai on vapaata, jospa sillon kerkeis dinalle jtn kirjotella jos en nuku koko päivää.

vuonikset on tosiaan sööttejä :3 ja terppa vaan kaikille uusille tyypeille!

Inga-Stina

Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 16

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sara lähetetty Ti 03 Maalis 2015, 23:03

Latu, taisin rekata vanhalle foorulle melkein kaksi vuotta sitten, ja yrittää silloin jo hoitajaksi. Lokaa oon ihaillu sieltä asti, ihana ruuna <3 Nyt kuitenkin eka kertaa hoitajana! =D

Hoidin Lukepoikaa kerran Funnelissa, missä se sivujensa mukaa asuu, mut poitsu ei oo Funnelin sivuilla eikä sen omistaja koskaan kirjottanu sille Funneliin =D Oi vitsi muistan kuin mulla oli sen kouluttamisessa hoppu, kun ikäännytät heppas heti papparaisiks x')

Kiitti, mä rakastan maalaamista <3 En ehtiny lomalla, apuaa D: kirottu iPadi syö maalausajan :-( i am so sad.

IS koitas viihtyy siellä, ei se niin kamalaa oo jos on vähä seuraa =D Mä haluisin riparille isoseks vielä joskus... Pitäs hakee kesätöitä, kunnalta ja seurakunnalta : päiväkotii ja lastenleireille. (: Riparille en pääse kun en ole käynyt tän pikkukylän seurakunnas kattelees vanhoi naamoi mut ehkä vuoden päästä jaksan käydä, kun sisko on rippikoulussa. :3
Sara

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Viivi lähetetty Ke 04 Maalis 2015, 14:28

Vuonikset on parhaita <3 Nyt kaikki hommaa pari(kymmentä) irokeesiponia ja tulee sit tyrkyttään mulle niistä varsoja eikösjookos. ;) Oon niitä yrittänyt kasvattaa siitä asti kun harrastuksen aloitin (ja onnistuin Jassunki nakittamaan mukaan), tällä erää niitä on Brynissä jo sen verran, että ajatus ulkanvaihdosta ja sivujen päivittämisestä ajan tasalle tuskastuttaa.. Tosin ruotsin ja yhteiskuntaopin lukeminen tuskastuttaa vielä enemmän, että ehkä se ulkanvaihtokin edistyy tässä (luku)lomalla.

Hoksasin konetta selatessa että mullahan on vaikka kuinka monta alotettua tarinaa Flämbelle, mutta mikään niistä ei vuodenajan puolesta sovi tähän hetkeen. Pitää muistaa ne ens kesänä/syksynä. :D

// bahhahah kärsi Inga, ripari on tuskaa :D
Viivi
Jumala

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/brynhild

Viesti kirjoittaja Sara lähetetty Ke 04 Maalis 2015, 14:45

Viivi mulla ainaski on se varsa tulossa sun orista, en ihan tiiä vielä kelle se menee mut eka se viihyttää rusettilaisia ennenkun lähtee minnekään  vihainenapina
Mulla on tulossa kevyt koeviikko, kun hissa ja yssa toteutetaan portfoliona, ei koetta. Äikän kokeeseen on lukuaikaa pääsiäinen, sit on vaan psyka ja saksa, joita pitää lukee :3 Sillon koeviikolla (5 viikon päästä) on pikseliponimuksilke aikaa, sitä odotellessa <3

Okei taion aikaa sitäki ennen vaikka yöunista :')
Sara

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Ke 04 Maalis 2015, 17:51

viski ei saa D: onneks tänään oli helpompi päivä, oltiin kahesta viiteen tahkolla laskettemassa! rinteet oli vaan aika paskassa kunnossa ja ilma oli sanonko mistä. huomenna uusiks, olispa sitte parempi ilma

Viimeinen muokkaaja, Inga-Stina pvm Ma 27 Huhti 2015, 17:46, muokattu 1 kertaa

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Beata lähetetty Su 22 Maalis 2015, 17:06

oon vältelly tässä nyt about kuukauden tänne kirjautumista ku en oo kehdannu niin pitkän selittämättömän katoomisen jälkeen...... oon siis hengissä (barely) mut en lupaa aktivoitua joo moi pitää mennä

Shelyssä 24.10.2012 lähtien
Beata

Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot http://tallipine.webs.com/heta/index.html

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty To 26 Maalis 2015, 14:22

hemmetti ku ei yhtään inspaa... välillä tuntuu että pitäsköhän vaan lopettaa, tosin mulla on ollu nyt kauhee on/off-vaihe virtuaalihevostelun kanssa, että kattoo nyt :p voisinhan mä jotain vaikkapa piirtää sitten kun ois aikaa.

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty To 09 Huhti 2015, 09:26

Inga ei lopeta mur >8((((((((( *sitoo kiinni kattoparruun* Et harkitsekaan hylkääväs meitä! Aina saa lagailla ainakin miun puolesta, kyllä se inspis sieltä joskus aina miljoonan vuoden päästä viimeistään hiipii takaisin. Nimim. kokemusta on, liikaakin. n__n"

Latu

Viesti kirjoittaja Sara lähetetty Pe 10 Huhti 2015, 10:08

Mä sanoinkin jo tästä koeviikosta, mut ei ollu äikästäkään koetta! Tänää hirmuinen psykan koe iltapäivällä, neljä päivää vapaata ja toinen koe, saksaa ja seki melkei kokonaa mulle kertausta yläasteelta. Very Happy

Jospa ma-ti aikana vapaapäivinä jotaan rustailen, kun viikonloppuna on menoa Smile
Sara

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty Ke 15 Huhti 2015, 16:50

Hehhe hiljasta on meno täälläkin, mutta en oo katoamassa mihinkään Very Happy Pää on kulunu puhki hakua pyöritellessä. Jospa tässä kevään tullen taas innostuis..Smile
Sanni

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Ma 27 Huhti 2015, 17:50

wooo dinalle hoitomerkintää tulossa viimestään huomenna tällä viikolla lol. otin ihteeni niskasta kiinni ja rupesin jatkaa tota ikivanhaa wordin uumenissa mädäntynyttä hooämmää, ja löysin sieltä kingillekki jotain (pari riviä... Cool)

tällä viikolla kolmet kokeet (atk, matikka, ruotsi), sit ensviikol neljät, sitä seuraavalla kahet ja sitte oli vielä jotaki argh, ei yhtään kiinnostais lukee mihinkään.

btw latu, ei siel kingin kirjas viel mitää uutta oo :--D pitäis saaha kirjotettuu vaa noi kummatki loppuu

Viimeinen muokkaaja, Inga-Stina pvm Ke 29 Huhti 2015, 21:59, muokattu 1 kertaa

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty Ke 29 Huhti 2015, 21:42

Eiköhän kesällä pidetä jotkut yövalvojaiset ja datistellaan yhessä koko yö? >8D *juoksee lukemaan myös Kingin kirjaa*

Latu

Viesti kirjoittaja Beata lähetetty Pe 08 Toukokuu 2015, 23:22

lol peruskoulu paria äikänjuttua ja enkunkoetta lukuunottamatta done, en ois tammikuussa uskonu tätä päivää näkeväni mut täällä mä oon. oispa kesä niin voisin vaan nukkua ja lähtee helsinkiin ja hengailla siellä loppuelämäni koska vaasa ei yhtään nappaa

mitähän vittua selitän taas mut whatever en aatellu aktivoituu mut elän vielä

Shelyssä 24.10.2012 lähtien
Beata

Viestien lukumäärä : 45
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot http://tallipine.webs.com/heta/index.html

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty La 09 Toukokuu 2015, 22:58

Hiljaisetkin elonmerkit on hyviä... Kukapa nyt koneella jaksaisi muutenkaan möhniä kamalasti kun on ollut niin lämmin kevätsää n__n Ainakin täällä lol.

Latu

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty La 30 Toukokuu 2015, 19:26

Itekki on tehny mieli aktivoitua jo vähä aikaa muttei kerta kaikkiaan oo ollu aikaa.. Ens viikolla pääsykokeet ja sitten kesälaitumille, jihaa Cool

Yövalvojaiset passaa! Paitsi oon niin kalkkeutunu ettei tiiä jaksaako valvoo Razz
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Jassu lähetetty To 04 Kesä 2015, 15:10

Plääh Very Happy Pitikin mennä hankkimaan työpaikka, paistelen nykyään siis päivät pitkät piffejä uuleoporin burger kingissä. Virtuaalihevoset varmaan läpsäyttäis mua avokämmenellä jos voisivat :'D

Yritän yritän yritän kovasti nyt vetää Shelyn takaisin suonsilmäkkeen pohjalta. Ynnh.
Jassu
Admin

Viestien lukumäärä : 152

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/shelyes

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty To 11 Kesä 2015, 20:30

Jassu kävin muuten vapun aikoihin kaverin kans tuolla burger kingissä, ei ainakaan näkyny ketään sun näköstä Very Happy
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Latu lähetetty Su 14 Kesä 2015, 10:16

Jassu ei paineita, oon samassa kuopassa siun kanssa Very Happy Onneksi pikseliponit ei voi kuolla hoivanpuutteeseen, koska muuten miulla ei olis enää konituksia jäljellä trolol.

Miten ihmisten kesä sujuu? Cool

Latu

Viesti kirjoittaja Sara lähetetty Su 14 Kesä 2015, 20:17

Töitä ja kavereita <3

Mullakin vähän lagaaa Very Happy Kunhan saan varsulit myytyä niin pistän Sumiksen kuntoon :3
Sara

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Su 14 Kesä 2015, 21:11

mun unirytmi on jo nyt ihan bebandeeruksesta
emmäkyl oikeen muuta oo ny tehny ku kattonu netflixistä kaikkia jänskiä sarjoja (sense8 <3)
dinallekki vois jotain piirrellä nyt ku on aikaa

ps miks oulus oli tänää nii kauhee lämmin ja sit ku tuli takas tänne nii heti kylmä ja vettä sataa

Viimeinen muokkaaja, Inga-Stina pvm Su 14 Kesä 2015, 21:26, muokattu 1 kertaa

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty Su 14 Kesä 2015, 21:18

No täällähän se aika kuluu ku ei oo muuta elämää, heh :'D Vähä laiska olo ko ei oo töitä löytyny. No ei ihan mukava lomailla kivojen ihmisten kans, poikakaveriki pääsee ens viikolla armeijasta pois Cool

Tänään oon piirtäny linet ja huomenna varmaan koitan piiiiiiiiitkästä aikaa jotain maalailla, inspiroi nuo Saran ihanat kuvat SeppeleessäSmile
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Jassu lähetetty To 16 Heinä 2015, 20:33

... tai sit et vaan tunnistanu mua sen ruman lippalakin ja työasun takaa Apinavirne

Ääh. Virtuaaliheppailussa iso inspispula. Apuaaa mitä teen.
Jassu
Admin

Viestien lukumäärä : 152

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/shelyes

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 8 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun