Höpötystä vol#3

Sivu 6 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Höpötystä vol#3

Viesti kirjoittaja Aiya lähetetty Ti 05 Elo 2014, 20:48

Hui kamala kun täällä käymisestä on vierähtänyt aikaa! Aikaa ei tunnu vaan koneelle riittävän, kun tekee kaikkea muuta..  Neutral 
Toivottavasti kuitenkin palaudun takaisin koneen ääreen, kun koulut alkaa Very Happy

Aiya

Viestien lukumäärä : 9

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti kirjoittaja Julia lähetetty To 07 Elo 2014, 22:09

En sentään ollut ainut kenet kesä oli imaissut matkaansa : D Nyt kuitenkin alkaa se ah-niin-ihana-arki, että jaksaa taas istahtaa koneellekin välillä.

Julia

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 20

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Elsa lähetetty To 25 Syys 2014, 11:30

Joskohan sitä ois toipunu koulunalun järkytyksestä näin reippaan kuukauden aikana? Very Happy Ensilumi ja onnettoman vähäset lämpöasteet jotenki herätti mun inpiraation tosi syksyseen kuvaan Cool vielä kun sais tehtyä sellasen tänne foorumille asti :'D

Elsa

Viestien lukumäärä : 16

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty Pe 26 Syys 2014, 15:51

Jonkun aikaa oon Shelyä sivusta seuraillu mutta nyt tungin tänne. Ehkäpä joku muistaakin mut muutaman vuoden takaa, kun tuli täällä enemmänkin pyörittyä.. Vähän taas kiinnostais virtuaaliheppailu, ja kiva "nähä" teitä vanhoja tuttuja: )

Että jos toimintaa on tulossa, niin täällä vois olla yks innokas osallistuja (ja miksei järjestäjäkin) Very Happy
Sanni

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Viivi lähetetty La 27 Syys 2014, 14:25

Ootko siis sama Sanni, joka ~2009 tienoilla taisi hoitaa useampaakin ponia? Huisia, että vanhojakin tyyppejä näkee vielä Smile Mukaan vaan!
Viivi
Jumala

Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 21

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/brynhild

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty La 27 Syys 2014, 22:57

huhhuh, vois vähän aktivisoitua... Mulla on toi söpispiirros vielä kokonaan piirtämättä, pitää varmaan keksiä viel jotain että kerkee osallistumaan.
Mun päivät on lähinnä mennyt kokeisiin lukiessa + teen wolfia ja supernaturalia suosittelen kattomaan varsinkin jälkimmäistä, ihan mahtava sarja  ♥ oon vaan onnistunu jo kattomaan kaikki hdfinissä olevat toimivat jaksot, kerpele.

vois mennä nukkumaan kun väsyttää taas kerran ihan kamalasti.

Inga-Stina

Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty Su 28 Syys 2014, 22:10

Joo sillon 2009 ja 2010 tais olla, eli sama oon Very Happy
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Ke 15 Loka 2014, 22:02

herranjumala tajusin just iltapulua selaillessani et the walking deadin uusinta kautta näytetään foxilta Apinavirne

syysloma on kyl aika mukava juttu, kaikki kokeet on vaa sit tungettu lomanjälkeiselle viikolle :d

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty Su 19 Loka 2014, 19:10

syysloma </3 Ollapa loma, lainatkaa sitä miulle kiitos. Neutral Oon ihan väsypoikki vaikka työ kivaa onkin...

Stall Lumos toimii puskaponien ja puudelien alkulähteenä, josta poispotkittuna Shelyä terrorisoi Exitus Spiritus, narun päässä roikkuen toivoton omistaja Icarus.
Pölhö

Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 24

Näytä käyttäjän tiedot http://haukkaleva.net

Viesti kirjoittaja Beata lähetetty Su 19 Loka 2014, 20:28

itkekää te jotka olitte koko viime viikon lomalla ja joudutte huomenna kouluun, mä lomailen vielä maanantain ja tiistain Cool

okei oikeesti haluisin olla koulussa, saisin jotain ajateltavaa enkä vaan makais sängyssä 24/7 - jos on koulussa, voi maata sängyssä max 16h vuorokaudessa

Shelyssä 24.10.2012 lähtien
Beata

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 18

Näytä käyttäjän tiedot http://tallipine.webs.com/heta/index.html

Viesti kirjoittaja Valma - Hallava lähetetty Ma 20 Loka 2014, 15:50

Täytyy sanoo että nolottaa kun en oo käyny näin pitkään aikaan. Tunnustan totuuden: näin raskaan arjen keskellä aika ei vaan yksinkertaisesti riitä, ja kun mun vanha pleissi yrittää saada homman taas toimimaan... Lopetan siis Vinjan hoitamisen. Shelyes on mahtava paikka, jatkakaa koko porukka samaan malliin:)

Valma - Hallava

Viestien lukumäärä : 13

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty Ma 20 Loka 2014, 21:07

Mie etenen 5h yöunilla, 4:15 aamulla herätys ja 23:00 pääsen ottamaan seuraavan kerran lepiä. Oman tallin hoitaminen onnistuu vielä hyvin, mutta palkkatyö toisella tallilla tuplaa homman ja ehkä ymmärrettävästikin olen aika epäaktiivinen vapaa-ajallani pikseliponien kanssa, koska vapaa-aikaa ei ole. D"X Rakastan hevosia mutta olen kyllä nyt vahvasti ihastunut kunnon yöuniinkin...

Porukka vähenee, nyy D: Törmäillään jossakin taas vaikkei pahemmin ehditty tutustumaankaan höh.

Stall Lumos toimii puskaponien ja puudelien alkulähteenä, josta poispotkittuna Shelyä terrorisoi Exitus Spiritus, narun päässä roikkuen toivoton omistaja Icarus.
Pölhö

Viesti kirjoittaja Valma - Hallava lähetetty Ti 21 Loka 2014, 18:49

Törmäillään:) Tiesitkö Latu että oon ollu hoitajana sun tallilla? Toisella hahmolla tietty:D

Valma - Hallava

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty Ti 21 Loka 2014, 22:02

Mitämitä, milloin, kenen hoitajana? : D Maailma on pieni.

Pölhö

Viesti kirjoittaja Valma - Hallava lähetetty Pe 24 Loka 2014, 15:04

Ehe, en kerro, koska olin tuhma enkä kirjoittanut yhtä hoitotarinaa enempää, ja lopetin kertomatta siitä. Nyt nolottaa<:"D

Valma - Hallava

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty La 25 Loka 2014, 12:57

Hei kiinnostais vähän tietää, mitä porukka tekee oikeessa elämässä. Ootteko koulussa vai töissä vai missä? Oon sen verran laiska, etten jaksa selailla kaikkia vanhoja viestejä läpi ja ettiä sieltä Very Happy

Ite kirjotin viime keväänä ja viettelen välivuotta (lue: en päässy mihinkään). Nyt oon seurakunnalla työharjottelussa, ja logopedian pääsykoekirjat on jo kaivettu esiin toistamiseen, onhan tässä vielä reilut puoli vuotta aikaa lukee..: D

Muuten viime keväänä ton logopedian toisen vaiheen kokeessa oli yks ihan Jassun näkönen tyyppi ja mietin tuskissaan voiko olla, mutta sitte tajusin että Jassu kirjottaa vasta nyt. Mutta sulla on varmaan joku kaksoisolento tai jotain :DD Ja Oulussa siis olin.
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Jassu lähetetty La 25 Loka 2014, 16:25

Sanni, hui!! Oispa hauska törmätä omaan kaksoisolentoon jos se kerran Oulussa oli :'D Hauskaa btw että sääkin vielä virtuaaliheppapiireissä pyörit!

Mää oon päättäny ottaa itteä niskasta kiinni ja lopettaa tekosyiden keksimisen. Nyt ku syksyn kirjotukset on ohi niin on enempi aikaa päivitellä Shelyäkin, hitsi ku sais vaan kaikki keskeneräiset tarinat siirrettyä vanhalta koneelta pois. Piirsin eilen Feitlillekki kuvan paitsi se näyttää ihan kenossa olevalta, oon vissii piirtäny aivan pää kallellaan enkä voi sitä enää korjata ku lähtis tarkkuus lineistä pois :'(

Sain Viivin kans potkittua Catuakin ja Halloweenvaellus on siis tulossa tänäki vuonna! Silmät tarkkana ja kaikki osallistumaan kunhan se lahna saa tehtyä topicin toimintaosioon Apinavirne
Jassu
Admin

Viestien lukumäärä : 184

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/shelyes

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty Ke 29 Loka 2014, 22:42

Sanni, miulla on oma pikkuinen yksityistalli ja sen lisäksi oon opparilla töissä toisella tallilla ohjaajan/opettajan tutkintoa suorittaen. Lisätienestinä kengitän ja maalaan tauluja. : D Paljastan nyt tyhmyyteni, mitä on logopedia? :V

Höhöö jee äksöniä! Tekisi mieli vallan osallistua~

Pölhö

Viesti kirjoittaja Viivi lähetetty To 30 Loka 2014, 22:41

Ärsyttävää muute ku tää tyrkyttää aina Jassun tunnusta salasanoineen ku yritän kirjautua tänne... Very Happy

Meilläki oli viimeviikon syysloma, ja nyt vaan jatkuu ku opettajat on muutaman päivän lomautettuna. Cool Ehtii hyvin tehä kaikkea nukkua. Osallistukaahan muuten kaikki lahnuliinit halloweenvaellukselle, ei parane perinteitä rikkoa!
Viivi
Jumala

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Pe 31 Loka 2014, 07:47

tsiisus mulle on varmaa 7 koetta tulossa D: eikä kyl yhtään tekis mieli lukee. tänäänki on enkunkoe ja jätin lukematta siihen, hups.

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Sanni lähetetty Ma 03 Marras 2014, 17:03

Viikonloppu nukuttu kaverin yksiössä keittiön lattialla Rovaniemellä, huhhuh nyt väsyttää.

Latu, logopedian opiskelijoista valmistuu puheterapeutteja. Et tosiaan oo ensimmäinen joka kysyy.. Very Happy
Sanni

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty Ma 03 Marras 2014, 19:39

Päivän tietonappulaa painettu by Sanni, oon nyt taas himpun verran viisaampi. Very Happy

Kamala kriisi, projekti johon Icarus Siriuksineen alunperin kuului alkaa olemaan valmis, mutta en tahdo niitä poies täältä kun viihdyn niin hyvin Shelyesissä. T___T Alunperin projektin piti majata Saksassa, mutta koska olen niin kiintynyt pärräämään täällä niin vakavasti harkitsen jo tallin siirtämistä Norjaan Shelyn läheisyyteen. En tahdo luopua teistä. </3

Pölhö

Viesti kirjoittaja Inga-Stina lähetetty Ma 03 Marras 2014, 21:07

voi jehna, mulla oli eilen ridatunti ja pääsin ekaa kertaa wanden selkään. kysessä siis sellanen jättisuuri puoliveriruuna. kamalan isot askeleet sillä oli mitä oon tottunu meirän suokkien pikku tepsutteluun.

mutta meikä lähtee alakertaan teeveen ääreen, twd alkaa kohta.

Inga-Stina

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti kirjoittaja Viivi lähetetty To 06 Marras 2014, 10:26

Latu, eihän täältä tarvi lähteä, mieti kui epätasanen hevoslistauksestaki tulee jos sieltä ottaa yhden pois Wink Hassua että joku haluaa pysyä täällä meidän epäaktiivisuuden tyyssijassa. Very Happy

Viimeyö meni rästiesseitä kirjottaessa (taas vaihteeksi muutaman tunnin yöunilla mennään), mutta tänään vois ihan vakavissaan koittaa kirjotella Flamulle jotaki.
Viivi
Jumala

Viesti kirjoittaja Pölhö lähetetty To 06 Marras 2014, 13:13

Haha joo hyvä pointti. : D Sitä paitsi pistin jo hösseliksi ja talli saa kokonaan uudet esittelyt ja esittelykuvat, hyvästi Alpit, Norja kutsuu Stall Lumosta. \m/

Voisihan sitä itsekin kirjoitella jotakin, oon nyt jotenkin jumettunut lukemaan vaan muiden merkintöjä ja sitten en itse kirjoita paljon mitään, plääh. :V

Pölhö

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 6 / 10 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: