Dear diary: tallilaisten päiväkirja

Siirry alas

Dear diary: tallilaisten päiväkirja

Viesti kirjoittaja Jassu lähetetty To 11 Tammi 2018, 14:46

Tänne tallilaiset voivat kirjoittaa mm. Shelyesin ulkopuolisesta elämästä.

Dear diaryyn kuuluvat kaikki tarinat, jotka eivät jollain tapaa liity Shelyesin tapahtumiin tai hevosten hoitamiseen.
Jassu
Admin

Viestien lukumäärä : 200
Ikä : 22

Näytä käyttäjän tiedot http://hiirenkolo.net/shelyes

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Dear diary: tallilaisten päiväkirja

Viesti kirjoittaja Sølvi lähetetty Ke 25 Heinä 2018, 00:24

24.07.2018 // Välirauha

19:24 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
synttärikaljalle, anyone?

19:24 Hanne Rosten ryhmässä Shelyn apinat
Ai sul on synttärit? Onnee Razz
Ja joo tietty! Näytän kyl hikiseltä possulta vielä ku just tulin tallilta, menee hetki pig

19:25 Beata Torvik ryhmässä Shelyn apinat
meitsi ines. nukun päikkärit eka, kaheksan tuntii ratissa ja sit baariin ei napostele

19:25 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
kiitti hanne! ja beetu antaa mennä vaan. koodailkaa ku ootte valmiita, oisko joku terde?

19:26 Hanne Rosten ryhmässä Shelyn apinat
Terde kuulostaa hyvältä. Oisko kympin pintaan realistinen tavote?

19:26 Christian Fjeld ryhmässä Shelyn apinat
Ai kaljaa? Paikalla

19:27 Jassu Lundén ryhmässä Shelyn apinat
Christian, sulla on aamutalli

19:27 Christian Fjeld ryhmässä Shelyn apinat
Ei se oo este, se on hidaste
Mut hei kyllä yhen voi aina ottaa

19:28 Jassu Lundén ryhmässä Shelyn apinat
Joo en mä tosissaan. Mut en kuuntele sit sanaakaan valitusta siitä kuinka on darra ja pitää lapata paskaa Apinavirne

19:28 Christian Fjeld ryhmässä Shelyn apinat
HV

19:31 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
@Sven Steinbakk @Pihla Ahomaa @Petter Svanberg @Katya Solovjeva @Ylva Svendsen lähettekö messiin? ois kivempaa porukalla

19:33 Katya Solovjeva ryhmässä Shelyn apinat
Joo mä tuun! Kertokaa sit vaan et koska ja missä

19:33 Hanne Rosten ryhmässä Shelyn apinat
Kympin aikoihin oli kai tarkotus, meen nyt suihkuun

19:33 Katya Solovjeva ryhmässä Shelyn apinat
ok!

19:44 Pihla Ahomaa ryhmässä Shelyn apinat
Hei joooo! Tänäänhän on kuitenkin pikkupikkulauantai eiks niin

19:44 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
XD

19:46 Ylva Svendsen ryhmässä Shelyn apinat
Pitäiskö munkin lähteä?

19:46 Pihla Ahomaa ryhmässä Shelyn apinat
Pitäis!!! Tuun vaikka hakemaan sut kotoa kunhan lähdet messiin

19:46 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
pitäis! kivempaa porukalla kato eikä tarvi mennä ku yhille tai max kaksille

19:48 Ylva Svendsen ryhmässä Shelyn apinat
No tuun ehkä. Katotaan sit lähempänä kymppiä

19:51 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
mites pojat? kai svenille nyt kaljaseura kelpaa

19:55 Petter Svanberg ryhmässä Shelyn apinat
Saa nähä, saattaa olla et käydään pyörähtämässä

19:56 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
jee!

Beatan suunnitelma eli päikkärit olisivat varmaan olleet paras vaihtoehto valmistautumiseen, koska mä olin istunut siinä samassa autossa ne samat kahdeksan tuntia, koska se saakelin lehmäponi oli pitänyt saada kotiin juuri tänään. Sen sijaan mä annoin Torelle ja Tedorille (2 kpl kissa) ruokaa, laitoin itselleni kylvyn valmiiksi, kannoin läppärin jakkaralle kylpyhuoneeseen, kaadoin lasiin punaviiniä ja laitoin Frendien kasikauden pyörimään. Treat yo’ self.

Jos totta puhutaan, kylvyn ja viinilasillisen (tai ehkä kolmen…) jälkeen mun motivaatio lähteä ulos maailman draamaisimman porukan kanssa oli aika matalalla. Christian oli hämmentänyt soppaa aika tehokkaasti ja sillä tuntui olevan jotain hämminkiä about puolien jengin tytöistä kanssa, ja mä en todella tiennyt mikä homma sen ja Svenin välillä oli. Ja tietysti sen ja Petterin, koska Petter ja Sven olivat jostain syystä liittoutuneet yhdessä heidän reviirilleen tunkeutunutta urosta vastaan.

Olisin mä kuitenkin about maailman tylsin ihminen, jos jättäisin omat synttäri-illanistujaiseni väliin. Niinpä mä kaadoin itselleni vielä neljännen lasillisen viiniä ja aloin laittautua. Onneksi keskustan ruokakaupat olisivat ainakin yhteentoista auki, joten mä ehtisin hakea askin tupakkaa tästä illasta selviytymistä varten. Tai ehkä kaksi.

21:33 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
alan olla valmis, mikä meininki? styrhusetiin me kai mennään?

21:33 Beata Torvik ryhmässä Shelyn apinat
joo styrhuset. mä oon kans valmis, sanokaa ku mennään niin käsken faijan liikkeelle

21:33 Christian Fjeld ryhmässä Shelyn apinat
Heiii Bea ette viittis poimia mua kyytiin myös?

21:34 Beata Torvik ryhmässä Shelyn apinat
joo kyl me salee voidaan, laitan sulle pm ku lähetään

21:34 Hanne Rosten ryhmässä Shelyn apinat
Mä oon valmis ihan just, Styrhuset sopii loistavasti. Lähen koht polkee sinne jos muutki on tulossa jo

21:34 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
joo poltan tupakan ja lähen sit käppäilee, mul menee pari minuuttii sinne

21:35 Pihla Ahomaa ryhmässä Shelyn apinat
Hei venaakko mua, mennään samaa matkaa! Mul menee ihan kaks sekkaa viel

21:36 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
joo oon nyt mun alaovella, sano ku oot siinä tiellä niin tuun

21:38 Katya Solovjeva ryhmässä Shelyn apinat
Ootatteko mua kans? Lähen nyt liikkelle niin nähään siinä sun talon luona kohta?

21:38 Sinä ryhmässä Shelyn apinat
jees

21:39 Ylva Svendsen ryhmässä Shelyn apinat
Mul menee vielä hetki, mut nähään Styrhusetissa sit!

Katyaa ja Pihlaa odotellessani mä poltin vielä toisen tupakan ja tunsin, kuinka pullollinen viiniä (hups) alkoi hiljalleen nousta päähän. Ei kai tässä, olipahan helpompi kestää sitä helvetin draamaa kaikkien välillä.

Styrhusetissa oli melko tyhjää, mikä ei tietysti niin kovin kummallista ollut, tiistai-ilta kun oli. Mä tilasin bisset kaikille ja hörpin omani vahingossa melkein suorilta alas. Jätin seurueeni pöytään istumaan, tilasin uuden ja lähdin tupakalle.
”Hyvät synttärit vissiin”, mä kuulin matalan äänen selkäni takaa nojaillessani terassin kaiteeseen. Äänen lähde tuli mun viereen ja sytytti tupakan.
”En jotenkin jaksais. Saakeli, ainahan on jotain draamaa mutta sä kyllä sekotit pakkaa ihan huolella. Ihanii tyyppejä kaikki, mut aina ei vaan jaksa kaikkii kuvioita”, mä vastasin Christianille. ”Ei se toki sun vika oo, että puolet tallista on tai on ollut kusessa suhun. Tai ehkä se vähän on sun vika.”
”Se johtuu kato näistä hauiksista”, jätkä hymyili silmäänsä iskien. Mä pyöräytin silmiäni ja nakkasin sammuneen tumppini tien toiselle puolelle.
”Aina sä jaksat.”

Christian oli selvästi sanomassa jotain nokkelaa, mutta hiljeni äkisti nähdessään kaksi vaaleaa mieshahmoa seuraavassa risteyksessä.
”Voi vittu”, mä sanoin vahingossa ääneen.
”Niinpä. Oliko pakko kutsua noikin?” Christian mumisi niin, että Petter ja Sven eivät voineet kuulla, vaikka olivatkin jo melkein samalla terassilla meidän kanssa.
”No kyllä vittu oli. Mä en jaksa tätä teidän kolmen pelleilyä. Aikuistukaa nyt herran tähden, ette te voi olla noin saakelin alkukantaisia ettette mahdu helvetti samalle reviirille. Sven, sä tiedät itsekin ettei kukaan shelyläinen enää pidä sua minään Adoniksena, paitsi ehkä Ella, mut se keissi onkin vitun outo. Pointti: kukaan ei ole vienyt sulta yhtäkään naista, eikä sulla ole mitään syytä vihata Christiania. Christian, mä ymmärrän että sä pönkität itsetuntoas saamallas huomiolla, ja oot tosi monen mielestä täys vittupää, enkä yhtään ihmettele että Sveniä vituttaa sun läsnäolo. Mut voitteko te, pliis, edes tän illan käyttäytyä niin ku aikuiset ihmiset ja sietää toisianne? Kiitos”, mä huusin vahingossa ja jouduin saarnani jälkeen nappaamaan kaiteesta kiinni, kun tupakat, viini ja bisset humahtivat yhtäkkiä vauhdilla päähän.
”Preach.”
En ollut ihan varma kuka sen sanoi, mutta joko mä näin yhden tytöistä tosi monena tai sitten ne kaikki olivat ilmestyneet terassille mun saarnan aikana ja mumisivat myöntyvästi. Pojat sen sijaan mulkoilivat vuoroin mua ja toisiaan, mutta lopulta Petter ojensi kätensä.
”Välirauha.”
”Sopii”, Christian vastasi ja paiskasi kättä niin Petterin kuin Sveninkin kanssa.
”You go girl”, Katya tokaisi, ja ilmeisesti huomasi mun strugglen jalkojeni ja terassin aidan kanssa. ”Pitäiskö sun istua?”
”Joo kiitos”, mä huokaisin ja lösähdin terassituolille, jonka Sven ystävällisesti tuuppasi mua kohti.
”Paljonko sä oot juonut?” Beata kyseenalaisti, tuntien mun alkoholinkäytön.
”Kaks bissee”, mä vastasin ja kulautin tuoppini pohjat kurkkuuni. ”Ja ehkä viinipullon.”
”No mitä helvettiä”, Hanne tokaisi. ”Sitten me kyllä tarvitaan tequilaa.”
”Voi vittu”, mä tuhahdin taas, tällä kertaa huomattavasti hyväntuulisempana kuin viimeksi. ”Ei teidän kanssa kyllä raitistumaan pääse.”

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 19

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa